Festen

Allmänt
God morgon bloggen!

Jag hade en otrolig bra kväll igår med klassen. Jag förväntade mig att det skulle vara fler folk men det var det inte, vi var ungefär 15 pers men hade endå roligt. Min kväll började med att jag gick först hem till Fredde H, där Linus också var. Vi satt där och tittade på ''Mamma Mia'' och senare kom Fille också.
Vid kl.22 gick vi ner till förrådet och där var tjejerna från klassen som drack glögg. Jag fick för första gången dricka glögg, alkoholfri då, och ska jag vara ärlig så var den inte gott. Kommer aldrig dricka glögg igen haha. Fick istället dricka min trocadero som jag köpte ;).

Strax efter kl.23 började vi röra oss vidare. VI bestämde oss att gå till Stadshuset men när vi kom dit var det en otrolig lång kö att vi skippade det. Istället gick vi till kåren där det var mindre folk men vi hade jävligt kul. Blev mycket dans o.s.v.

Fick så ont i magen och mådde illa igår efter att jag drack en Red Bull. Det var ju ett tag sedan jag drack det och nu känns det som om att kroppen inte tål det. Så nu får jag börja dricka fruksoda eller något sånt och sluta med Redbull. Men det var som sagt inte kul med magvärk just när vi hade så kul nere i dansgolvet.

Tog tyvär inte så många bilder igår

Fille spelar gitarr


Linus och Fredrik sjöng


Gurra och Kristin

Idag ska jag fortsätta städa och inte göra något särskilt. Vet inte vad mer jag ska skriva, vi höras senare istället. Ciao

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 angelica:

skriven

SV: Åh kul med glöggfest, fast glögg är inte så gott tycker jag ;P haha



Åh jag med :D Djungelvrål är bäst! Haha, har du smakat de klubborna? :D