Glöggfest ikväll

Allmänt
God morgon. Hur står det till med er idag? Själv mår jag som vanligt bra :).

Vet ni vad jag gjorde igår natt? Haha, jag hade så tråkigt att jag bestämde mig för att städa lite. Jag började att damma bokhyllan och tillsist möblerade jag om. Men som vanligt blev det inget bra så jag fick möblera om allt tillbaka. Men jag flyttade på bokhyllan och la den mellan garderoben och soffan, blev grymt bra. Det tråkiga nu är att det är tomt i hörnet, där bokhyllan log först. Så här ser det ut just nu:




Här låg den först

Efter det ser min lägenheten kaos ut haha. Så jag måste MÅSTE städa idag vilket jag egentligen inte orkar med. Men innan det måste jag först äta frukost och sedan gå ner till stan. Därefter får jag börja städa lägenheten, huvva. Juste, kan samtidigt berätta att jag håller på och ska köpa nya möbler till lägenheten :). Måste bara först sälja det jag har typ ;).

Och ikväll blir det som sagt glöggfest med klassen. Så jag måste göra mig i ordning inför det också. Jaja, vi hörs efter att jag har gjort det jag ska göra. Ciaoo :)

Förresten, iyi bayramlar :P

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Yoursooofine ♥:

skriven

Hej där ;)

Hur mår du denna fina dag då? & vad har du för planer ikväll?

2 angelica

skriven

Hahaha du är precis som jag, möblerar om hela tiden :P Mysigt

Nej men ÅH vad bra :D Har du kollat in på vad du skulle vilja köpa då? Ett tips, lägg in det du ska sälja på blocket och dylikt :D



SV: Hehe aa det är bra med rutiner :)



Ja, det måste ju bli han som åker ut nästa vecka, annars blir det tokigt ;)



Hehe okej bra att veta =)



Ja, jag ska säkert få det jättetrevligt :) Hehe okej, vad roligt att shoppa :)



Vi ska dricka vin och ha det mysigt, vad ska du göra ikväll då? =)



Kram