Glöööggg

Allmänt
Nu har jag duschat, städat (läs: inte) och lagat pasta indiana. Sist jag lagade pasta indiana var under sommaren när jag var i Stockholm. För er som inte vet så är det en av mina favorit rätt. Jag fick laga till Linus också, för han kom ju hit, och han tyckte verkligen om det. Jag tyckte inte det blev så gott den här gången, kände att jag behövde lägga in mer curry.


MUMS


Linus ger ''tumme upp'' för maten ;)

Nu ska jag byta om och göra mig i ordning inför GLÖÖÖÖGGG (det är så kul och säga det) -festen. Innan jag går till festen ska jag hem till Fille och vara där en stund och därefter går vi tillsammans ner till förrådet, där festen är. Blir som sagt GLÖÖÖGGGG-fest med klassen och jag ska för första gången i mitt liv dricka GLÖÖGGG (alkoholfri).

Björn Gustafsson - Glögg haha

Hoppas ni får en trevlig lördags kväll! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 josephine:

skriven

hej :) allt braa?

3 Duygu:

skriven

Pasta Indiana! Låter gott, har du någon egen recept? :D

2 My

skriven

mums vad gott det såg ut! :D