IDOL

Allmänt
Ser att många uppsaktar att jag lägger upp såna test/inlägg på bloggen. Funderar på att ha då fler såna inlägg om det är så att ni verkligen gillar det. I alla fall, hittills har alla kunnat se siffrorna så ingen av er har defekt färgseende. Som jag skrev tidigare är det vanligare bland män än kvinnor. Vad det riktigt beror på vet jag inte men jag ska försöka ta reda på det och får sedan skriva ett inlägg just om det :).

Var med Fille tidigare idag och vi gick till kebab city och åt där. Därefter gick vi vidare till Allstar och var där en stund och bara prata om allt möjligt. Efter det gick jag hemåt och han med :P. Väl hemma har jag inte gjort något utan har bara legat på sängen och tittat på idol. Jag visste att det skulle vara en tjej som skulle åka ut ikväll och jag hade rätt. Mariette åkte ut. Nästa gång åker troligen Calle ut :P.
Det ser ut som om att Erik kommer vinna året idol men man vet aldrig. Har ni märkt att den som är stora favoriten i idol vinner oftast inte tävlingen? Eller det har ju nästan varit så varje år? Tex Darin, Måns m.fl.


Vem vinner idol 2009? Erik, Tove eller Calle?

Jag har ganska tråkigt just nu och vet inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att städa lite så jag åtminstone har något och göra, haha. Imorgon kommer jag ändå inte hinna städa för jag ska då till stan, köpa kläder, laga mat och sedan göra mig i ordning inför glöggfesten vi klassen ska ha imorgon. Kommer bli en kul kväll imorgon :)

Aja, får se vad jag gör. Kanske bloggar senare på natten om jag har något och skriva, annars ses vi imorgon :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Amira.:

skriven

Eid Mubarak! (:

3 Cuongphan:

skriven

Tack, din blogg är härlig den också :) Haha färggrejstestet klarar jag enkelt så nej jag har inget deffekt färgseende ;)



Tack, hoppas du har haft en härlig kväll du också & lycka till med studierna :D



P.S. Calle & Tove har varit mina favoriter sedan början men Erik är även han riktigt stark så jag har ingen aning nu om vem som vinner, trots mina favoriter så tror jag Erik drar det längsta strået till slut, han har en sån powerful röst.. :P

5 ilovemusique:

skriven

Kolla gärna in min blogg där du hittar den grymmaste musiken. Alltid färskt och alltid före radio och TV. Adressen finns här ovanför.

7 ernstr:

skriven

sv: Haha, fett enkelt test ;) Tackar, din blogg är inte helt fel heller. Följde din blogg ett tag men sen verkade du sluta blogga och, ja.

2 johanbliixt

skriven

sv; tack.



tycker mariette borde varit kvar, och calle åkt ur ^¨

4 Gustav

skriven

tack detsamma!:p

Jag kunde se alla siffrorna så jag har inte deffekt färgseende!:p

6 angelica

skriven

SV: Hahah aa :P



Hehe, men det är ju bra. Ja det är inte alltid man orkar laga mat för att sedan äta.. Man känner efter om man är hungrig och om man inte är det så lagar mat inte nåt.. Hänt flera gånger :P



Haha aa jag visste att Mariette skulle åka ut, men hoppades på att Calle skulle åka ut men det blir väl nästa gång det händer ;)



Kram