T-shirt

Allmänt
Ja, jag var i stan tidigare idag för att köpa kläder. Men som vanligt hittade jag inga fina eller bra kläder, känns som att dagens kläder är bara skräp. Förut kunde jag köpa hur mycket som helst men nu köper jag inte lika mycket för det finns inga snygga eller fina t-shirt.
Tror jag får börja handla kläder från nätet istället fastän att jag kanske är ganska osäker på hemsidor. Jaja, vi får hoppas på att det kommer bättre kläder under år 2010 :). Iaf, dessa t-shirtar köpte jag idag:


Vita t-shirten är från Jack & Jones
Fred perry från MQ

Efter stan gick jag hem och böt om därefter gick jag genast till Friskis och svettis, själv, för att träna. Har inte tränat snart på en vecka så jag kände att det kanske var dags och träna igen. Jag gick dit och tränade biceps, triceps och mage. Sen så sprang jag i typ 5 minuter för jag orkade inte mer haha. Nu ska jag duscha, städa och laga mat.
Linus kommer förbi hit snart också så jag måste hinna duscha innan han kommer. Vi hörs senare, innan jag går till glöggfesten i alla fall ;).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 angelica:

skriven

Åh de var riktigt snygga tischas :D

2 Josefine - kampen om att orka vardagen

skriven

Båda var grymt snygga men nog diggar jag Fred Perry T.shirten lite extra^^