Coop Forum

Allmänt
Har varit pigg hela kvällen att jag inte ens kunnat vara hemma eller helt enkelt inte viljat vara inomhus.
Så jag gick ju först till coop forum och köpte två hårgelé, mina favoriter, och en adidas aftershave. Sen handlade jag lite goda saker och sammanlagt blev allt strax över 200kr, fan vad dyrt det var. Stockholm är dyrare än Sundsvall, jag menar verkligen det.



Efter Coop forum kom jag hem och rakade jag mig. Imorgon tänker jag berätta om hur den gilette, jag fick häromdan, var. I alla fall, när jag var klar med det gick jag, mamma och Leyla hem till en kusin. Där hade jag skit kul med de och vi spelade bara Fifa 10. Jag är helt enkelt bäst på Fifa, haha!

Jag sitter just nu med familjen och gör inget speciellt. Jag funderar på att dra till Fridhemsplan och träffa alla gamla arbetskamrat på McDonalds. Sist jag var där var ca 2 månader och jag har på ett sätt saknat jobbet. Men jag vet inte riktigt om jag ska för de senaste dagarna har det hänt så mycket här i Stockholm att man inte ens vågar gå ut. Vi får se hur det blir :).

Men vi hörs imorgon, hoppas ni får en trevlig kväll annars :)


Mums, sitter och äter det här just nu. Nån som vill ha? :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Ayse:

skriven

Har baraa gäster de här dagarna, sj då ? ;)

3 Melike:

skriven

oooo det va länge sen jag åt gott&blandat, ge mig lite ;P

5 Ayse:

skriven

Kan du dela med dig lite, sugen fan haha ;)

7 josefine - kampen om att orka vardagen:

skriven

Hade jag inte haft de förbannade blåsorna på halsmandlarna hade jag kunnat ta de röda bitarna resten är för...sött och sliskigt för min smak(A)

9 Malin:

skriven

Sv: Haha McDonalds skulle jag aldrig klara att jobba på tror jag :P Inte min grej alls faktiskt, men det kanske är kul :)

11 angelica:

skriven

SV: Jo visst är det mkt skönare att åka tåg men det är långt ute på landet och det finns inget annat alternativ än att åka buss ;P



Gott o blandat är gott :)

13 Rebecca:

skriven

jodå allt är bra här själv?

15 firat:

skriven

Det är väl gelatin?

2 Melike

skriven

hade nån underutvecklad hörntand som inte hade kommit ut än, satt fast under en mjölktand som var kvar, så de var tvungna att öppna upp tandköttet o ta bort tanden, 2.5 timmars operation blev de hah men många stygn efter åt, fick jätteont o fick massa bedövning för jag hade för ont men det var värt det har jättefina tänder nu hahha:D

4 anna

skriven

SV: jadu, har en vän som sover över här. Fettat oss med tacos, chips och rosé:P

Läste att du haft en nice kväll du med:P

6 minea storfors (foto)

skriven

HAHAHAHHA sådär nu har jag uppdaterar bara för dig ;);) HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH

8 inhitlyAcanna

skriven

An antidepressant is a medication used primarily in the treatment of depression.

Depression can occur if some of the chemicals called neurotransmitters in the brain are not functioning effectively.

There are three specific chemicals that can affect a person's mood

Antidepressants affect one or more of these chemicals in different ways to help stabilize the chemical imbalance often seen in depression.

10 Anonym

skriven

hade sån kaaanon fylla igår va ute haha va gjorde du=

12 Mari Shahane

skriven

geeeeee miiiig :D:D

haha aa , de är jätte bra faktist .. va lite jobbigt innan när jag hade vaccinerat mig men nu de bra :)

själv då ? .. hur mår du `.. :)

14 Sandra noreen

skriven

hehe fekke ikv juuu