Nöjd

Allmänt
Puh, äntligen är man hemma och är hur glad som helst. ********* gick jättebra och jag är verkligen nöjd. Jag försov mig på morgonen och hade därför inte tid för att blogga. Jag vaknade kl.07 och skulle ta tåget 07.30. Egentligen skulle jag ha vaknat runt kl.06 för att göra mig i ordning inför det här. Så det blev en snabb frukost och sedan bara springa till T-bana. ********* pågick i ett par timmar så just nu är jag lite trött i kroppen och ska därför vila ett tag.

Jag kommer ännu inte berätta något om det här jag gjorde idag utan ni är tvungna att vänta i några månader innan ni får veta vad jag verkligen gjorde här i Stockholm. Vill bara berätta det nu men det får jag inte. Det enda jag kan visa er är den här bilden:



Jag är hungrig, hann heller inte äta något i stan så jag får väl laga något här hemma nu istället och äta. Men vi får höras om en stund igen :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Matilda:

skriven

Jag såg dig när jag var på väg till skolan. Du steg av tåget i Gamla stan och såg stressad ut :)

3 Sandra noreen:

skriven

Bra fråga Ferhat! :)

Har du något bra förslag?

5 Tild:

skriven

Vilken fin design du har (:

7 Anonym:

skriven

aa de ser ut som tatuering, eller så ska du säkert vara med i en serie eller något sånt

9 Pernilla - Mamma Till Jonas:

skriven

Tack. Din med :D

11 Emelie:

skriven

haha tack,

don blogg är också fin!:)

13 Anonym:

skriven

ja vet säkerrrrtttttt feeeeeettt synd

2 Caroline

skriven

Sv: hehe okej :D

4 Linda

skriven

I know your dirty little secret ;)

6 Tooti

skriven

********* ? :D Det ser ut som tatuering :P hahah

8 minea storfors (foto)

skriven

jag tycker inte det ser ut som en tatuering, mer som lite p**r HAHAHHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAA

AHAHAHHA JAG DÖR.



ska inte skämma ut dig, jag lovar.

10 anna

skriven

Sv; japp, hon är bäst!;)

12 MELIKE

skriven

hahah, ja tycker bilden bara ser helt skum ut asså:D

14 mahira/

skriven

haha okej ..:)