Lasagne

Allmänt
Jag känner mig verkligen som en nattuggla. Sover på dagarna och vaken på nätterna. I alla fall, jag hann aldrig åka till Skärholmen utan sov istället. Jag har alltid sagt till de i hemmet att väcka mig ifall jag somnar eftersom att jag senare på kvällen kommer ha svårt att sova. Men ingen verkade ändå bry sig utan lät mig sova istället.
Vid kl.16 blev jag väckt av ett samtal, från Linda, men strax efter det somnade jag om igen och sov till nu. Så jag har inte gjort något vettigt idag förutom att ha bara sovit.

Jag hinner inte nu gå till Skärholmen utan de stänger ju snart. Jag får istället gå till Coop Forum och köpa gelé och lite andra grejer som jag behöver just nu. Anledningen till att jag alltid köper hårgéle och sånt här i Stockholm är att samma märke finns inte i Sundsvall. Jag menar verkligen det, har gått runt i alla butiker i Sundsvall men aldrig hittat lika bra gelé. Dessa två är de bästa och de finns inte ens i Sundsvall:


Mamma håller på och laga lasagne till mig just nu, var skit länge sedan jag åt det. Men den blir inte klar förrän ca 1 timme så jag passar på och går till Coop. Vi hörs senare ikväll :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

Svar: ja allt e bra :)

själv då?



kram

3 Melike:

skriven

hahah va synd att du aldrig kunde åka till skärholmen, jag kna mycket spanska har faktiskt MVG:D men skulle skriva om ett annat spanskatalande land men kom inte på vad jag skulle skriva ;) o problem med tänderna har jag också eller nu ere fixat efter tandställnigen dåra men innan vare helt katastrof, operationer o grejer

5 anna:

skriven

SV: Jadu, det var hur gott som helst;)



Tack, allt är bara bra med mig. Trött dock:P Hur är det själv?

7 Anna Rosén:

skriven

Sv:

Jo det är la bra. lite snuvig bara ;)



Det hoppas jag verkligen! Ush...

9 Liiisa:

skriven

Ser på dina gamla inlägg att du var tränare förut för Hammarby P95. Var det kul och vad var du för sort tränare?

11 josefine - kampen om att orka vardagen:

skriven

Haha då är vi lika då^^

Sover på dagarna och är uppe på nätterna :P

Då kanske det blir nattpass vi jobbar tillsammans då

xD



Ha det bra vännen och sköt om dig!



Kramar

13 arda:

skriven

vinns det inte märkes gele' i sundsvall?

2 Linda

skriven

HAHAHAHA varför klev du inte upp då jag ringde dig då? PUCKO! ;)

4 Neha

skriven

Härligt=)



I helgen så händer det väl samma som alltid, ingenting, hos dig då?=)

6 Malin

skriven

Sv: Jo man kan ju alltid hoppas på det bästa, men jag har varit nere ett bra tag nu..



Ikväll så blir det bara att ta det lugnt och softa med pizza och sånt :)



Vad ska du hitta på då :P ?

8 sandra

skriven

sv; inte så bra här inte, själv?

10 matilda

skriven

hej, vad tycker du om Buberrys vårkollektion?

12 sandra noreen

skriven

SV: Nee men om man vill investera i något bra så får man ta sig råd ;)

14 operationfu.blogg.se

skriven

sug balle , sno inte vår tiger. bastard!!!!