Fredag

Allmänt
God morgon bloggen!

Jag märkte igår att jag hade ett hål i min baktand, som gjorde lite ont. Så idag på morgonen ringde jag till folktandvården och frågade om de hade tid idag för att laga tanden. Som tur hade de det och jag fick tid kl.10.30.
Så jag kom precis hem och nu mår min tand mycket bättre, haha.

Idag ska jag åka till Skärholmen och titta lite runt där. Ska försöka köpa kläder men jag vet att jag kommer komma tillbaka hem tomhänt eftersom jag aldrig hittar kläder som jag tycker om. Finns som sagt inte så fina kläder nu för tiden, tycker ni inte det? Men vi får hålla tummarna om att det är bättre kläder ute i butikerna nu :).

Annars rullar livet på, haha, och imorgon åker jag tillbaka till Sundsvall. Funderar på att ta tåget på eftermiddag eller något sånt så jag inte kommer hem sent. Imorgon verkar det ju vara Halloweenfest i kårhuset också så jag vet inte om klassen kommer gå dit. Men jag tror att jag kommer stanna hemma imon och plugga istället ;).

Jag tycker att jag skriver så jävla tråkiga och långa inläggar - utan bilder - varje gång jag är i Stockholm. Men det ska jag bli bättre på. Förresten, jag ska snart ha en tävling här på bloggen. Var ju nästan över ett år sedan jag hade tävling på bloggen. Men nu är det dags, blir grymma priser :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 D E L L A:

skriven

Ha en fin fredag! :D

3 Malin:

skriven

Sv: Just nu är livet lite upp och ner, men får hoppas det vänder snart :)



Hoppas allt är bra med dig :)

5 MELIKE:

skriven

hehe, tycker inte om suddiga bilder, de e läskiga, men läste att du hade hål i tanden haha, de va synd o du osm sa att jga ska borsta tänderna:D:)

7 sandra:

skriven

snygg blogg!

9 angelica:

skriven

SV: Yes det ska jag. :) Jodå det är toppen, med dig då?



SV: Tack så mkt :)

11 Sandra noreen:

skriven

SV: Jaa men why not! ;D

13 Ayse:

skriven

joo då allt är bara bra, sj då ? :)

2 emma

skriven

ah de är bara bra (: själv ?

4 M

skriven

6 Neha

skriven

Läskiga pumor juh!



Allt är bara bra, själv?

8 Mari Shahane

skriven

aaa fint med färg !! :)

10 Rebecca

skriven

haha cool bild:D

12 Emelie

skriven

Fin blogg :)

14 Ayse

skriven

joo då allt är bara bra, sj då ? :)