Fullt upp

Allmänt
God kväll bloggen. Har ni märkt att jag är dålig på att uppdatera bloggen varje gång jag är i Stockholm? Ja, det är för att jag gör så mycket att jag nästan aldrig är hemma. Speciellt nu när jag är här endast i två dagar då vill man ju hinna göra allting. I alla fall, nu har jag gjort för det mesta och de här sista dagarna tänker jag ta det lugnt.

Idag har jag som sagt haft fullt upp. Varit hos farmor, kusiner, morbror och hos några grannar. Så jag har inte riktigt varit hemma än. Men sånt är livet när man kommer till Stockholm under så kort tid. Jag skulle åka tillbaka till Sundsvall imon men nu blir det ändrade planer. Har några saker att göra imorgon så därför åker jag tillbaka på lördag eftermiddag istället :).


Min söta kusin, Mirhan

Har tyvärr inget mer och skriva just nu. Ska sitta ett tag med familjen och se vad vi kan hitta på. Idag blir det inte heller någon dagens fråga för jag har inte tid och svara på nån fråga alls. Aja, vi hörs imorgon.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 emma:

skriven

tack:)

3 nicole:

skriven

Va söt han var...

5 angelica:

skriven

SV: Yes, den är grym ;)

7 Anonym:

skriven

säg mig... var är han söt någonstans?

2 noor

skriven

oh vad gullig du e :D tack dsamma!

4 LindZ

skriven

hur mycket tjänar du på din blogg?

6 Anna Rosén

skriven

Hej hej igen ;D Läget?