Morgon

Allmänt
God morgon bloggen. Har ni sovit bra inatt? Själv har jag inte sovit så bra. Jag la mig i sängen runt kl.01.30 men somnade inte förrän kl.03. Sen skulle jag ha vaknat kl.07 men vaknade aldrig för jag var så trött. Istället vaknade jag för 20min sedan och om 15min ska jag ta bussen.

Har dessutom ont i ryggen idag, undra hur jag sov inatt :/. Men det är bara att bita ihop. Nu ska jag iväg till KTC och träna på att sätta kateter. Kommer säkert vara jättekul.

Jag åker idag, kl.12.30, till Stockholm så jag hinner inte blogga efter KTC. Därför får vi ses när jag har kommit till Stockholm. Jag kommer blogga på kvällen. Vi hörs och hoppas ni får en bra dag :)

Tycker du om bloggen, följ då det med bloglovin:

bloglovin

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 My:

skriven

ha en bra dag! :)

3 Nea:

skriven

Pluggar juridik o vill bli åklagare :) hoppas du får en fin dag!

5 Anonym:

skriven

Hej Ferhat!

Jag har en liten fråga angående frakturer. Jo vad är det för skillnad mellan barn och vuxna när det gäller frakturer? (varför de drabbas oftare) och varför går läkningen snabbare hos barn?



Tack för svar!



Hoppas du har haft en bra dag! :)

7 råttentott:

skriven

jodå det är finfint, själverdå?

2 My

skriven

Haha okej :)

4 MELIKE

skriven

Jag tycker de kul me pappersarbete oså, men funderar på nåt inom ekonomi;)

6 Jessica

skriven

Så kul att höra! =) Vad ska du hitta på nu på Halloween då? =P

8 Ema

skriven

Svar.

Till låg o mellanstadie lärare, så blir väl de flesta ämnena men har SO som inriktning :)

Hur länge har du pluggat?