SVAR

Allmänt
Har försökt plugga i ett par timmar men det har inte gått så bra. Först började jag ju plugga efter att jag skrev inlägget. Det gick bra men sedan började jag tappa koncentrationen så jag satt och titta på TV. En stund senare smsade Fille och sa att han är på väg till mig för att plugga. Så jag var tvungen och städa en snabbis innan han kom. När han väl var här så började vi plugga och det gick rätt bra i början men sen tappade båda koncentrationen, haha. Så ena satt och kolla på idol medan den andra stod och lagade mat, kebab med ris. Sen när båda var mätta orkade ingen av oss att plugga. Så ena åkte hem och den andra är kvar hemma och ska försöka plugga själv :D.

Tog bort all text för att ni inte ska se vad jag har skrivit haha :D

Nä, nu ska jag ta och dricka lite ur min Monster energy dryck och sedan plugga. Men innan det så vill jag bara svara på en kommentar jag fick tidigare idag:


SVAR: Jag vet faktiskt inte eller är det inte så som jag alltid säger till dig, ''Kan bero på att jag är populär?'' haha. Nä men allvarligt talat så vet jag faktiskt inte. Har inte ens fått med fakturan så jag kanske fick den gratis och får den jag beställde på torsdag när den släpps :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 ALexia:

skriven

Jo, här är det bara bra =)..Görs då?

2 Fethi

skriven

lol, du, känd nä nä nä nä