Klarade

Allmänt
Examination seminariet gick jättebra och jag klarade mig. Innan lektionen var jag nervös och när lektionen väl började så hoppades jag på att inte få börja berätta sammanfattningen jag gjort. Men ändå blev det jag så då blev det tyst i några sekunder och sen körde jag bara på och det gick jättebra faktiskt :). Så min grupp klarade sig och det gjorde andra också.

Jag är glad över att den examinationen är över nu är det bara ta tag i den sista som är om utvecklingspsykologin och den är nu på torsdag. Denna verkar mycket jobbigare eftersom det är så mycket man ska kunna. Så det är bara att plugga på som vanligt och hoppas att denna går också bra :D.

Jag berättade på morgonen att det var jättefint väder, solen sken och allt men när jag senare gick till skolan. Kan ni gissa vad som hände? Jo, det började regna och blåsa från ingenstans och tills jag kom framtill skolan frös jag ihjäl. Imorgon tänker jag gå ner till stan och köpa mössa och vantar.

Man kanske inte ser regnet så bra men kallt var det iaf.

Just nu sitter jag och äter. Efter det ska jag ner till friskis och svettis med Eric för att träna, vi har inte tränat nu i 4 dagar pga all plugg. Så det ska bli skönt att träna idag. EFter träningen kommer jag sitta uppe hela kvällen och plugga på utvecklingspsykologin. Det är så min dag kommer se ut idag. Nu måste jag äta klart och sedan iväg, vi hörs senare :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 bellaa:

skriven

taaack baby! :D



när kmr du till sthlm <3

3 Anonym:

skriven

ja haha kanske det :)

2 M

skriven

allt bra med dig ? :)