Plugggggg

Allmänt
Början av dagen så kände jag mig otrolig pigg och var hur glad som helst. Men nu är jag så less att jag inte orkar med något. Detta beror på plugget. Det är så sjukt mycket vi ska kunna och jag känner mig så stressad just nu. Har sedan morgon suttit vid plugget men det känns som om att jag inte har kommit någonstans med det.
Tidigare kunde jag må hur bra som helst bara att tänka på en grej men nu funkar inte det heller. Känns som om att jag har blivit psykat av den här psykologi boken, jag menar det.


Plugg, plugg, plugg, plugg....

Nej, nu ska jag inte låta deppig. Får ta och laga mat istället och tänka på något annat:). Sedan ta en promenad själv runt sjön så man glömmer plugget i ett tag. Sen när man kommer hem får man ta tag i plugget igen och bara köra på det hela kvällen. Vi hörs senare ikväll!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 minea - foto:

skriven

hahaha ja du e trög :D

nja.. jag kände mig en aning borta i skallen sen efter så många timmars sömn :o<3

3 amanda:

skriven

Nee inte nån är helt ensam i min lilla värld HAHAHAHA x) hur har din helg varit :)?

5 amanda:

skriven

sv: okej !;P

7 julia:

skriven

jag har bara haft det jobbigt! Det är olika saker. Har mist massa nära personer och det har varit begravning, osv.



Tack så mycket :)



Jo min helg har varit rätt bra också :D

9 patricia:

skriven

sv; den har varit bra! Jobbat och intervjuat promoe, så jag är nöjd! ;) Din helg då? :)

11 My:

skriven

duktig du är som pluggar :) kram på dig och ha en bra måndag!

2 ebbaho

skriven

kusinen och läxa!

4 bella

skriven

härligt och veta :)

jag har nyss duschat så ska fixa mej litegranna sen ut och träffa en kompis :) vad ska du göra själv ?:)

6 minea - foto

skriven

hahha varsågod du (a) :D

8 Erica

skriven

Svar: Det går bra. :)



Lät jobbigt det där. Går det inte att dela upp pluggandet så att du inte behöver sitta halva dagarna!?

10 patricia

skriven

JO min helg har varit bra, hunnit med att jobba och intervjuat promoe så jag är nöjd! :D själv då? har din helg sätt bra ut? :)