Snart snart

Allmänt
God morgon på er. Hoppas allt är bra med er idag för jag mår otroligt bra, pigg och glad som vanligt :). Jag vaknade för en stund sedan men jag skulle egentligen ha vaknat runt kl.8 för att plugga men det blev inte så för jag orkade inte gå upp. Nu är man vaken i alla fall och ska snart sätta sig vid plugget och göra klart den sista biten innan jag går till stan med Eric och shoppar lite :D.

Vad mer kommer hända i mitt liv idag förutom plugg?? Hmm, det vet jag faktiskt inte. Det enda jag har på planeringen just nu är plugg, plugg, plugg, plugg, framtill på torsdag då jag har examinationen. Efter det är det chill igen med skolan, då är man tillbaka och kommer blogga som vanligt :).

Nu ska jag äta och plugga. VI hörs senare :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 josefin:

skriven

plugga på vännen! :)