X-ray

Allmänt
Efter flera timmar har man äntligen blivit klar med sammanfattningen av alla psykologers teorier. Det som återstår är bara krissituationer och den gör jag imon på nån timma. Jag har funderat på att vakna tidigt imorgon och göra det så jag kan börja läsa igenom mina sammanfattningar inför examinationen på torsdag.
Jag drack 2 X-ray energidryck för att hålla mig vaken och samtidigt åt jag Marie Guld kex, egologisk. MUMS. Jag vill gå och sova men tror att jag kommer ha lite svårt för det eftersom att jag är ju hur pigg som helst av dessa energidryck :P.



Imorgon har jag som sagt inte skola men ska till stan med Eric och köpa mössa sen ska vi fika också, om vi orkar :D. Men nu ska jag försöka sova så vi hörs imorgon när jag har vaknat. God natt alla :D

FB = Ferhat Baysal. Visst var den nice? Jag gjorde den idag :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

S: Hahaha kalla mig inte smart för då känner jag mig så jävla duuum. HAHAHA



Mjaaaa men vi läste kanske mer ingående på BF om det :P För jag minns!



Skåne är rätt nice. Nära till allt liksom!



Hahaha jag kommer snart jag skulle ju få sova på din soffa så bara vänta. Snart kommer jag och knackar på dörren. HAHAHAHA fan vilken syn. En halvturk ber om sovplats hos en kurd. HAHAHA min farfar skulle vänt sig i graven om han vetat. HAHAHAHAHAHA!



Baysaaal nu blir jag besviken på dig du vet såna drycker inte är bra för hjärtat. Fyyy!

2 Nelly

skriven

Det går bara bra. har bara en deadline till nästa fredag på en svenska berättelse som jag inte är nöjd med som jag säkert kommer göra om. Har ingen inspiration till den:/

Men annars rullar det på:)