Baysalsson

Allmänt
Måste bara säga tack för alla mail, jag försöker svara på de så fort jag har tid. Fortfarande är det många frågor om utbildningen och det är kul att svara på det. Jag kanske borde ha en frågestund snart ;).

Idag har jag varit i skolan och träffat gruppen och gjort klart postern. Den blev grym faktiskt. Vårt poster handlar om sömnproblem, så på poster skrev vi vad det är, vad man kan göra åt det o.s.v. Är ju inte så svårt men problemet är att det är bara så tråkig uppgift :P. Kan ännu inte visa vår poster än, förrän det är klar. Men jag bjuder på en bild och lägg märke till vår patient's namn som vi hitta på. Haha ''Baysalsson'' :)


En sak jag märkte igår kväll med den nya mobilen jag fick av Ericsson, pga att de inte kunde laga min som gick sönder, är att den har youtube och allt möjligt. För den mobilen jag hade innan kunde jag varken gå in i internet eller youtube. Det var typ ett sms mobil men nu fick man ju bättre än de, nice ju ;).


Ska snart fara och träna med Fille. Idag blir det rygg och bena, det behövs. Sedan måste jag städa klart lägenheten, haha har sagt det nu i tre dagar. Nej men idag tar jag verkligen tag i det. Senare på kvällen ska jag plugga lite till redovisningen imorgon, är nervös som vanligt. Men det kommer säkert gå jättebra ;).

Jaja, ska vi säga att vi hörs efter träningen? Ja, det blir nog bra. Ha det bra till dess alla! :D

P.S Senare får ni en gammal klipp på när jag gjorde en magic trick. Den fick 22 000 tittare på mittklipp.se D.S

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Emmiq:

skriven

sv: Allt är bra med mig! :) Själv ?

kram

3 Anna:

skriven

svar: tjena ! allt bra här :) sj?

5 Evelin:

skriven

Hej!

Jo det är bra hur är det själv? :)

7 amanda ~ annasdotter:

skriven

men vafan? har du bytt nu igen? den bilden var det minnsann inte igår? haha, du är ju för fasen värre än mig! ;)

9 mathilda:

skriven

Sv; jo allt är fint lite seg bara, men de går (y) hur är det med dig då? :)

11 Linn:

skriven

SV; Japp har haft en toppen dag :) Sj?

13 Ronja:

skriven

hejhej :) jodå det är bara bra sj?

15 Linda:

skriven

Känner så igen mig när man säger att man behöver städa och sen tar det flera dagar innan man börjar ;)

17 Skoffy:

skriven

Hej!

Tack själv för din kommentar! Jag vill alltid ge kommentarer som är vänligt menade för själv har jag fått otrevliga personer på halsen å det är bara såå irriterande!



Som sagt är du riktigt bra! Tänkte att jag kunde passa på att fråga; kanske du vet mer om hur man designar sin blogg? Utseendemässigt är jag inte nöjd med utseendet på min precis; den är inte personlig på så sätt att jag använder en färdig design. Kan du hjälpa om det inte är alltför jobbigt?



Då jag försökt att läsa om det har det enbart handlat om en massa kodning å det ser lite jobbigt ut..där jag läst i alla fall ..=P



Sköt om dig å ha det bra!

Ps: Var ligger Fittja?(där du bodde) Jag har varit i hisingen, Olofhöjd å nu Högsbohöjd.. men det är det enda jag känner till.. Lycka till! =)

2 Latte Liten

skriven

bra att du fick en bättre mobil :)

4 Natalie

skriven

Sv: Tack, det är bra med mig. Förutom att jag har varit väldigt allergisk idag.



Hur är det själv?

6 Matilda

skriven

SV: Nice du :D gött att träna me like (Y)

8 Skoffy

skriven

Hej!

Jag har själv bloggat en tid, men inte varit lika duktig själv som dig .. Jag vill bara säga att jag tycker att du gör ett bra jobb. Du har en fin blogg och går verkligen in för att dela med dig av din vardag. Det att du studerar till sjuksköterska låter dessutom väldigt intressant -jag skulle valt något åt det hållet om jag inte studerat det jag gör idag..fast biomedicinsk istället tror jag.



Personligen studerar jag till kemiingenjör. Och även om det inte lär ta lika mycket tid som för sjuksköterska studier, känns det som att jag inte har tid.. Så jag har saktat ner lite på blogandet men kommer nog blogga mera sen när jag har tid..

Att du som kille bloggar tycker jag bara är bra, inte det att du ska känna dig tvungen men oavsett kille eller tjej; vem än kan blogga och du gör det bra =)



Så kämpa på med studierna och ha skoj med träningen!! =D



//Skoffy

10 emelieresander

skriven

svar: allt är väl sisådär får massa fucking fula kommentarer :o

12 Josefine

skriven

sv: Jag hade en bra dag igår, och en bra idag, haha :D Självdå?

14 Fahe

skriven

SV: Haha japp! Hoppas du fortsätter läsa min blogg, om du nu läser den :D Jag fortsätter iallafall kika in här! ;)

16 Aldina

skriven

Lycka till på redovisningen! :) du klarar det som alltid! :)

18 Caroline

skriven

När du/ni nu gjort så fint arbete om sömnproblem..kan du svara på om det är en myt att folk kan ha svårt att sova vid fullmåne?