Förändring på gång...

Allmänt
Halloj alla. Jag lever, jag bröt nämligen benet tidigare idag och kom hem precis från sjukhuset. Nää, men nu DRIVER jag bara. Jag hade helt enkelt inte bara tid för att blogga. Var och träffade farbror först, strax efter träffade jag Alpay och tog våra vanlig promenad runt i Fittja. Var faktiskt kul att få träffa honom ;). Blir nog fler promenader när sommaren kommer :).

Här får ni en bild på en orakad kurd (jag förstås) haha. Alpay tog bilden :). Tack!
Förlåt att jag har uppdaterat bloggen så dåligt idag men har inte riktigt haft lust. Tog ett litet snack med Alpay angående bloggen och jag kom fram till att jag kommer göra nu stora ändringar på bloggen. Jag vet att min blogg är riktad mest åt sjuksköterskeutbildningen men nu tänker jag köra på allt-i-allo. Så det blir om allt möjligt och så ska det skrivas mer intressanta inlägg, jag lovar er! Ni måste helt enkelt ge mig tid för det, har haft så mycket plugg att jag inte kunnat göra något sånt. Nu har jag chansen och ska göra en ändring som gör att bloggen blir för alla och inte bara ''sjukvårds''-intresserade läsare ;). Men som sagt, det tar lite tid och ni får helt enkelt ha tålamod.

Imorgon blir det att gå till Skärholmen igen för att köpa converse skorna. Det blir ett par SVARTA med tjock fotsula. Förresten, TACK alla för svaret angående till förra inlägget. Ni är bäst som vanligt :). Men men, nu ska jag sova. För jag är helt slut efter några timmars promenad. God natt!

Kommentera inlägget här: