Sömnproblem

Allmänt
God förmiddag eller vad man säger nu igen. Är lite stressad för om ca två timmar ska jag ta tåget till Stockholm och har ännu inte packat väskan samt några ärenden jag måste göra innan jag lämnar Sundsvall i några dagar :).

I alla fall, redovisningen jag hade idag gick otrolig bra. Var inte så nervös som jag brukar annars vara, har kanske blivit bättre på det. Nej, men jag gjorde ändå bra ifrån mig. Min grupp redovisade om sömnproblem som det blev heta diskussioner om. Dessutom tyckte läraren att vi gjorde bra från oss, inte nog med det ville läraren använda vår postern till nästa klass där hon kommer visa vår poster som en exempel på hur en poster ska se ut. Kul ju. Nu får ni också se hur vår poster såg ut:


Visst var det snyggt?

Det var länge sen jag svarade på dagens fråga/frågor så idag, på väg till Stockholm så ska jag försöka svara på två frågor jag fick. Ena handlar om sömnproblem som jag vill gärna ta upp det här på bloggen, så det är bara kika in hit senare :).

Idag ska jag som sagt åka till förorten jag kommer ifrån, Fittja, som ligger i södra Stockholm. Ska bli skönt att få träffa släkten och kompisarna igen efter en månad. Kommer vara i Stockholm framtill på söndag eller måndag, vet inte riktigt hur det blir. Men kommer vara ändå där minst 4 dagar :). Men men, nu måste jag iväg och skicka en del grejer. Sedan måste jag packa och handla mat, för att äta på väg hem. Vi hörs väl senare, om jag får tillgång till internet. Då svarar jag på dagens frågor :).

Vi hörs!!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 sheerin:

skriven

mitt framför centrum i dom där höga husen ;D häsla från mig haha

3 Evelin:

skriven

Vad skrev jag sist? hehe!

5 therese&Linda:

skriven

böt blogg :P



Jorå prima ballerina.



Vad kul. Jag vill såå gärna bli nått inom räddnings tjänsten.Dröm yrket är Polis efter det kommer faktiskt sjuksköterska .. skulle viilja hålla på i ambulansen :P verkar mer kul än att vara på sjukhuset.

7 Mel:

skriven

Skönt o höra att redovisningen gick bra :) alltid jobbigt när man är nervös annars

2 amanda ~ annasdotter

skriven

Haha, jaha då är jag med;)

men du vet däl att kvinnor i din ålder dras till män med barn? så om du hade haft den bilden hade du kanske haft 50 fler läsare (kvinnor) som aavgudar dig;) allt på grund av bilden, men det är ju självklart ditt val.

Se biffig och scary ut, eller se ut som en kvinnomagnet;)



nix, smart är mitt mellannamn:)

4 madeleine

skriven

sv: haha HEEEEEJ! med mig är det bara bra! och med diiig? :D

6 Viktoria

skriven

Ser ut som ett fint arbete :D