Stockholm!!

Allmänt
Halloj! Då var man i Stockholm och befinner mig just nu i Fittja hos mamma. Det är skit väder här just nu, det regnar. Blev verkligen inte förvånad eftersom varje gång jag kommer hit till Stockholm så är det skit väder. Vadå solen hatar mig när jag är i Stockholm?

I alla fall, resan hem gick jättebra. Fick sällskap till Hudiksvall av Anna, som går i min klass. Så det var kul, jag tycker att det är skit tråkig att åka själv. Från Gävle till Stockholm fick jag sällskap av två äldre par, roliga var de också haha. Blev en del snack så tiden bara rann iväg vilket kändes bra :D. Så jag hade en rolig resa på väg till Stockholm. Hoppas man får lika rolig resa tillbaka till Sundsvall på söndag eller måndag ;).


Stockholm




Ska nu sitta med mamma en stund innan jag far ner till farbror Ali och ser på dagens ödesmatch mellan Barcelona och Inter. Sist förlorade Barca med 3-1 så vi får se om de kan vända tillbaka nu när de spelar hemma. Vi får hoppas på att de vänder och går vidare. Framför allt hoppas jag att Zlatan gör några mål ;).


Zlatan Ibrahimovic

Jaja, vi hörs väl senare ikväll efter matchen. Ha det bra alla till dess! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 jenny:

skriven

haha ja :) men just nu längtar ja bara tills imon :D

3 Linda:

skriven

skulle med sett på den matchen... blir tyvärr inte så eftersom den inte gick på rätt kanal :(

5 madeleine:

skriven

sv: skönt att höra! :D haha skolan går bara bra, livet med! försöker hålla skolan utanför livet men jaaaa det rullar ;D

7 Joanna:

skriven

haha testa göra en Ferhat Hitler ;)

9 Aldina:

skriven

sv: hahaha wow de var inte lite :P

11 Josefin:

skriven

När jag var mindre så regnade det alltid på min födelsedag men nu på senare år har de blivit sol hehe;D

13 Jennilie:

skriven

Sv: Tack detsamma, trevlig vecka! :)

15 Angelica:

skriven

Jag bor i Täby men hade kompisar som bodde i fittja, norsborg, skärholmen osv förut...så då vart det att man hängde där ute.



Åh du är lammkött haha.

17 sheerin:

skriven

hahaha ja va synd att du inte gör de :P jag flytta från sthlm för 3 år sen ungefär och bor i närke :D

2 Evelin

skriven

Haha glömde ju bara haha!

4 Amanda - Annasdotter

skriven

ja, jag vet. folk kallar mig för störtsköna dottern;)

ohjjaa, tror du att jag kollar på din blogg för att läsa?

yeah right. det är ju bara såå 2001..

det räckte med att jag såg bilden på dig med barnet så var jag fast. de sa bara klick ;) fast nu är du ju lite för gammal för mig, men jag ska självklart visa mina äldre vänner bloggen. men då måste du ju ha bilden på dig med barnet såklart. mamma skulle säkert digga det;)

6 Amanda

skriven

Sv: Det har varit tungt med 10 veckor praktik, men oerhört intressant. Känns som man har lärt sig 100000000 ggr mer på de här 10 veckorna än vad man gjort i skolan på hela tiden :P

8 E*

skriven

haha, jag minna när skolan började om hade vi styrka varjedag och det var lixom träningsvärk på olika ställen varje morgon ;)

10 Lisa

skriven

okej, vgd då?

12 jennie

skriven

sv: en månad, skulle ha varit där i 2,5 veckor, men blev fast pga av vulkanen... :P så var lite surt så nu ligger jag efter med allt plugg!



Aha, okej :) ja här är de skit väder! :(

14 Two olsson sisters

skriven

SV: haha, ja det kan ju vara en idé^^ Men det är verkligen så typiskt, alltid får man just den grejen som är trasig! När vi köper till exempel 3 grejer så brukar vi skoja med att säga "nu får vi se vilken av de här som vi får lämna tillbaka!" och det tråkiga är ju att vi alltid får lämna tillbaka något:P//Emma.

16 Lina

skriven

sv; jajo,

okejokej, härligt =)