Tisdag, Stockholm here I come!

Allmänt
God morgon! Kunde inte blogga igår för jag glömde det helt enkelt eller det gjorde jag faktiskt inte, nu sitter jag här och ljuger bara. Not good Ferhat! Men jag hade bara inte lust. För jag städade äntligen klar lägenheten och diskade, därefter pluggade jag att jag inte orkade sitta vid datorn ;).

Men nu är det en ny dag och jag är tillbaka. Det är onsdag, lill lördag, och jag åker ner till Stockholm vilket känns bra. Hoppas det är bättre väder där nere. Det är iofs bra väder här också, liksom solen skiner och det är plus grader. Men oftast när jag åker ner till Stockholm brukar det vara dålig väder, vi får hoppas att det inte blir så idag :).


Så är ser det ut här i Sundsvall just nu!

Idag blir det skola och jag har REDOVISNING. Japp, det kommer säkert gå bra men jag är otrolig nervös. Nervositetet har redan börjat, kommer bli mycket värre senare haha. Nej, men inte ska jag vara så här. Varför bry sig om andra? Det är ju bara att gå in och redovisa. Får kanske tänka att det är dockor jag redovisar för så borde det gå bra haha.

Nej ni, nu måste jag äta frukost och sedan göra mig iordning. Vi får helt enkelt höras senare. Ska försöka blogga innan jag far till Stockholm. Vi hörs då ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 frida:

skriven

sv: jo då min dag va bara fin!:) massa mys med lilleman kan inte bli bättre!:)

3 amanda ~ annasdotter:

skriven

jaahha då är jag med;) men innan hade du ju en bild på dig och en liten docka, nu har du en biffig bild på dig själv, är det inte lite mer logiskt att ha en bild på dig med bebis, än en biffig bild på dig? nu tror man att man kommit till träningsdagboken, ist för sjuksköterske ferhat;)



jag är inte så dum som jag ser ut, ;)

5 Linda:

skriven

Sv: det hade nog inte gjort något om du lagt ut bilder tidigare ;) hade nog inte varit stökigare ändå;) ! Lycka till med redovisningen och ha så kul i stockholm :)

7 Linn:

skriven

SV; Ja de e lilllördag, men om du hade läst mitt inläg innan du kommenterade hade du sätt att jag inte sovit i natt och att jag ska göra massa saker på dagen så hinner inte direkt festa på kvällen :/



Vad ska du göra i Sthlm dååå? Efter redovisningen o allt

9 Yoursooofine - Josefine:

skriven

Tack för tipset :)

men hur gåre i skolan nu då?:)

11 Mel:

skriven

ser att du ändrade bilden i headern, det gillas ;)

13 2barnspappan:

skriven

Lycka till med redovisning och ha en bra dag.

Hälsa Sthlm och gör inget dumt!

15 gilma:

skriven

härligt ! :)

ha en bra dag !

2 Emmiq

skriven

sv: haha nej det tror jag inte! mitt rum är litet (a) men det passar mig! haha.

Har du en etta? :)



okej chill!

Jag ska vara med vännerna bara :)

kram

4 Amanda

skriven

Sv: Jag är på termin 4 nu just. Håller på med sjukhuspraktik inremedicin/kirurgi för tillfället. Eller idag är det sista dagen! Så det känns skönt efter 10 veckor ute på fältet :)

6 Jämz

skriven

Heey, hade inte varit inne på din blogg på länge =p. Men ska börja följa den igen, du är rolig.



Fick bara lite psykos, såg dig på facebook i förr igår. Vi har visst en gemensam vän, Rodde Ramos :)



Ha det gött!

Puss

8 sanna

skriven

ha en trevlig dag :)

10 Latte Liten

skriven

Hoppas din dag blir bra!

12 Aldina

skriven

sv: haha så bra var den väl inte :P jag fick den tanken och så behöver jag inspiration (a) för du är ju liksom klar undersköterska, eller? och jag pluggar ju till det :) så du var rätt person jag kunde fråga :)

14 sheerin

skriven

baba bor i fittja haha !! lek shuu :P

16 Marie

skriven

Lägga till varann på bloglovin?