Trööött!

Allmänt
Sitter i köket, lyssnar på musik, bloggar och samtidigt som jag är trött haha. Men jag lever, ska gå snart lägga mig. Matchen mellan Barca och Inter var fan grymt. Barca hade ju matchen hela tiden men konstigt att de inte kunde göra mål fastän att Inter hade ett rött kort. Men men, nu är de slagna ur CL och nu är möter Inter Bayer Munchen på finalen. Får se vem som vinner året CL :).


Mina kusiner, från vänster Mirhan och Micke :)

Imorgon är det torsdag och har hittills inte planerat så mycket. Men har funderat på att åka in till stan för att köpa mina converse skor och kanske jacka också, får se om jag ens har lust imorgon. Men en sak jag vill helst göra imorgon är åka till min gamla skola och träffa mina gamla lärare. Skulle bli kul att få träffa de. Så imorgon ska jag vakna tidigt, ringa de och se om de är i skolan. Är de det så går jag dit :).


Tullinge gymnasium

Nej, nu orkar jag verkligen inte sitta vid datorn. Dags för mig att sova så god natt, vi hörs imorgon ;).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Th&Linda:

skriven

hehe :) Det verkar ju vara mer spänning när man är ambulanssjuksköterska. Min mamma var undersköterska i typ 20 år.

Men dom har väl inte riktigt samma saker som en sjuksköterska ? Har för mej att mamma sa det. Att undersköterskorna för inte göra just den grejen utan det får bara sjuksköterskorna göra :P hehe... typ?

3 Amanda - Annasdotter:

skriven

som sagt, läsa blogg är bara såå 2001. Vi lever i 2010 baby! Eh, ja 20 - gammal. Se på mig, jag är 15 och är i mina bästa dar. lever livet i en håla som kallas norrahammar, det finns varken med på kartan och folket utanför jönköping tror att Norrahammar är en ost sort. Ja, som sagt jag lever liivet.

5 Josefin:

skriven

Sv: Jag fyller år mitt i sommaren, den 10:e juli rättare sagt ;D

7 sheerin:

skriven

min man bor i örebro så jag hängde på haha ;D

9 Latte Liten:

skriven

så söööööta!

11 Sara:

skriven

Vad söta dom var :)

2 madeleine

skriven

sv: jarå! :D hur är allt med dig då ferhat? :)

4 jennie

skriven

sv: haha jarå, de är bara och kämpa så fixar man allt! :)

6 Linda

skriven

Sv: hehe, tur då kanske jag inte missade så mycket :p

8 Amanda

skriven

Sv: Först var jag 5 veckor på en inremedicinsk avdelning med främst allmän medicin och hematologi. Så där var det mest att kolla att alla hade det bra, ge dem mediciner, ge dem den vård de behöver beroende på vad de hade för fel.



Sen har jag varit 3 veckor på en kirurgisk avdelning med hjärt- och lungpatienter och urologi. Där var det främst postoperativa vården man hade hand om. Eventuellt lite preoperativ vård också.



Sen har jag varit 2 veckor i operationssalen. Där fick jag se en massa olika operationer. Riktigt intressant! Men ganska tråkigt också i och med att jag inte kunde göra så mycket. Öppna lite förpackningar sterilt och fylla i anestesiblanketten typ :P



I höst har vi 5+5 veckor hemsjukvård och mental- och missbrukarvård :)

10 emelie

skriven

söta kusiner :)