Tullinge gymnasium

Allmänt
God morgon! Hur är det med er? Själv mår jag ganska bra förutom att det är dålig väder ute. Mulet och trist. I Sundsvall skiner solen, förstår varför det är alltid så här med vädret när jag är i Stockholm haha. Hoppas att det inte blir en sån här trist väder hela sommaren när jag ska vara i Stockholm :P.


Jag ringde nyss till min gamla skola för att höra om de lärare jag ska träffa är i skolan och det visade sig att de är det. Så jag ska om ca 30min åka iväg till Tullinge Gymnasium för att träffa de. Ska bli kul, har inte träffat de på snart ett år faktiskt. Därefter blir det nog att komma först hem innan jag far till stan och köper skor och förhoppningsvis jacka också :).

Nu hinner jag inte sitta här så mycket. Måste göra mig iordning så vi hörs väl senare när jag har kommit hem. Ha det bra till dess alla ;).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 jämz:

skriven

Heey you =).. Jaha har du det? Det märks inte, du bloggar på ganska flitligt ändå hehe.

Yes nu är jag tillbaka som läsare i din blogg hehe.



Rodde har jag känt länge, kompisar sen förr när jag bodde i alby en gång i tiden, var kanske 14-15?.. Sen för 3 år sen mötte mamma en gammal kompis, visade sig vara roddes pappa. Då blev vi närmre, hans pappa flyttade till salem (samma ort som vi).

Idag är Roddes pappa tillsammans med min Faster :p haha ganska kul faktiskt :)

Så rodde hänger nästan mer med min släkt än vad jag gör haha..



Själv då? Hur känner du honom? =p



Kul att du är i Stockholm =) var faktiskt i fittja igår haha.. Ser att du är Barca fan - you suck. Ni förlora igår hihi =p

3 Kenneth Pausén:

skriven

Intressant inlägg om sömnproblem du hade längre ner. Jag skrev själv ett projektarbete om ämnet i gymnasiet.

Det är absolut något som folk borde utbildas i.

5 therese&Linda:

skriven

coolt :)

2 Jennilie

skriven

Sv: Ja okej :)

4 2barnspappan

skriven

Sv angående att inte göra något dumt:

Gör inget som jag inte skulle ha gjort så klarar du dig bra! :D Mao har du rätt fria händer...

Ha de gott =)

6 madeleine

skriven

sv: bra att det är bra. kan jag tänka mig att det inte är lätt! haha =D