WTF, 4 mobiler?

Allmänt
Det hände en sjukt grej tidigare idag. Efter att jag bloggade så gick jag upp och lagade mat. När det var klar och jag åt det så började mina händer skaka och jag fick rysningar. Jag bestämde mig då genast för att lägga mig på sängen och vila istället än att sitta vid datorn och plugga eller städa. Så när jag la mig somnade jag på en gång och vaknade för en stund sedan. Mår mycket bättre men fattar inte varför det hände så tidigare, skumt!

Nu är jag i alla fall vaken, som ni kanske förstår då jag bloggar haha, och har städat lite här i lägenheten MEN är fortfarande inte klar. Det går så segt för mig, verkligen alltså. Skulle lätt skippa och städa idag men jag måste för jag åker ner till Stockholm imorgon och är borta från denna stad i ca 5dar, så inte vill jag komma senare till ett smutsigt hem? Nej nej, det vill jag verkligen inte. Det skulle ni nog inte heller vilja. Så här långt har jag kommit i alla fall:

Disken är också kvar, fan!

Kom på för en stund sedan att jag måste gå till OKQ8 för att skicka iväg mina KOSS hörlurar som har gått sönder. Måste göra det innan garantin är över. Jag förstår inte varför saker och ting jag köper gå sönder så lätt? Är grejerna så ömtåliga eller är det jag som inte kan ta hand om sakerna? Jag tror de är mer ömtåliga när det är just jag som köper :P


Det är själva kabeln som har gått sönder...

Innan jag avslutar inlägget och fortsätter med städningen vill jag bara svara på en kommentar jag fick för en stund sedan :)


SVAR: Jo, jag har iPhone men behövde en till. Har alltså 4 olika mobil eftersom jag har fyra olika kort, comviQ, halebop, telia och telenor. Nää, nu överdrev jag. Men jag har två kort, comviQ och telia. Så iPhone är för telia kortet och mobilen jag köpte är för comviQ kortet. Måste ju kunna hålla kontaktet med alla, oavsett vart jag är ;).

Nu ska jag fortsätta städa, vi hörs senare!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Lina:

skriven

jodå, de är de väl själv då? =)

3 jenny:

skriven

jag mår bra, tack :) själv då ?

5 Angelica:

skriven

Haha nu ska du inte överdriva :)

Men tack många säger att jag ser yngre ut, måste visa legg när jag ska köpa cigg eller liknande, dem trodde tillochmed att några fjortisar var mina vänner haha.



Tränar du bara styrketräning?

7 sofie:

skriven

svar: jo hoppas det, tack :D



härligt att du kommit en bit på städningen! ;)

9 JENNY:

skriven

sv: skönt att höra :)

har varit förjävla bakfull, annars har det varit okej. hur har du haft det ?

11 E*:

skriven

men de är ju så himla skönt, när man knappt kan gå nedför trappen ;)

13 Evelin:

skriven

Vad bra :)

15 Emilie:

skriven

Hej! Jo, det är bara bra, hur är det själv? :D

17 Linda:

skriven

Det är verkligen inte stökigt om man jämför med mitt hus ;)

Sen går allt jag köper också sönder efter bara en dag, om det inte redan är sönder när jag köper det, så det drabbar inte bara dig ;)

19 Lina:

skriven

sv; Okej härligt =)

joo, jobbade idag så de blev en väldig tidig morgon.. men de är så de är :P

självdå?

21 sanna:

skriven

sv. Härligt å höra :)



Jo har haft en riktigt bra dag faktiskt.. Hur har din dag varit då ? :)

23 Linn:

skriven

Va bra att du mår bra då :)

25 Martina:

skriven

Vad bra!



Önskar dig en fin onsdag!

27 Two olsson sisters:

skriven

gillar designen på din blogg! Jättesnyggt.

Haha, ja det är nog inte alla som tänker som du, städar så att det är fint när det kommer hem, men se där då är du som jag^^

Btw, du är inte ensam om att lämna tillbaka grejer.. vår familj får alltid de trasiga grejerna, no kidding. Vår gamla wide screen tv tex, fick vi lämna tillbaka 6 (!) gånger innan vi fick en som var bra//Emma.

2 sheerin

skriven

lycka till med studierna :)

4 Martina

skriven

Härligt! :)



Jo, dagen har varit bra och lärorik men det tog på krafterna. Hur har din dag varit?

6 Emmiq

skriven

sv: okej härligt! :)

Jo jag behöver nog också städa,fast jag har ju bara mitt rum att städa just nu ;)

Händer något kul på valborg ? :)



Kram

8 Gilma

skriven

Jorå det är fint =) själv då?

10 jenny

skriven

jätte skön dag :)

känns verkligen som sommaren är på väg nu :)



durå? :)

12 Aldina

skriven

sv: haha jo jag kan förstå dig, det händer alla . Om du skulle valt en sak och uppfinna för funktionshindrade vad skulle du göra, och varför ? :)

14 Viktoria

skriven

ahahahha xD det låter ju perfekt haha!;)

16 mikaela

skriven

sv; hur har din dag varit idag då:)

18 LANJAFAN - www.lanjas.blogg.se

skriven

- Ska vi bevaka varann på BL? www.LANJAS.blogg.se

20 mickis

skriven

Haha, nej jag går inte på dans men jag var ute och dansade igår ;)

22 Filippa

skriven

Svar: Underbart att träna. Älskar det, jag är lite beroende av det ibland, inte så bra alla gånger. Men i alla fall. Haha ja du bör ta och städa. Fattar inte hur folk kan leva när det är stökigt, får panik! Allt måste vara på sin plats, perfekt!!

24 Latte Liten

skriven

bra att du lät kroppen vila :)

26 th

skriven

jorå :) hur äre ? :D



hur många års pluggning för sjuksköterska ?