Tyvärr!!

Allmänt
Tja bloggen! Idag är det dagen jag skulle börja blogga och vilket jag gjorde också. Men nu efter ett tag har jag tänkt om jag verkligen orkar fortsätta blogga och jag har kommit fram att jag inte har orken, lusten samt tid för att blogga. Nu börjar skolan och det blir två månaders praktik, samtidigt håller jag på med körkortet så därför kommer jag nästan aldrig ha tid för att blogga.

Så det jag vill säga nu är att det blir inga fler inlägg och jag slutar blogga. Vill ni mig något är det ju bara maila på [email protected] eller så kan ni adda mig på Facebook och följa mitt liv ;). Heter Ferhat Robin Baysal så som sagt, det var tråkigt men tyvärr. Ni får ha det bra nu så hörs vi!!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Bloody Disgusting:

skriven

Men neeeeeej. Du får inte sluta. :( Hoppas du får tid och lust senare under hösten! Lycka till nu!

3 Angela:

skriven

Nej! snälla din blogg är ju bäst! :`(

har väntat as länga på att du ska börja blogg i gen :`( jag har lite frågor tilll dig btw, om mj? :)<3

5 Anonym:

skriven

HEEJ, gud vad länge sedan man såg till dig på min blogg och kommentarfält :) hur mår du???



Har en fråga också.. Om du är intressrrad av en nano?

kolla här; http://ysf.blogg.se/2010/august/ipod-nano-tillsalu.html#comment

7 Erica Ekblad:

skriven

Hej! Följ gärna min blogg som handlar om att finna lyckan och friheten utan stängda dörrar!Det gör mig starkare och modigare för att snart berätta min historia! Kraaaam

2 Maria

skriven

nej:(

4 filippa

skriven

Neeeej :(

Jag som väntat på att du ska börja igen!!!

6 Anonym

skriven

nej men blogga !

hallå kurden du är ju skön & tung på att blogg.. skriv bara när du har tid & du behöver inte blogga helatiden.

tänk på hur många minnen du har här i bloggen !

kärlek

8 Bubica

skriven

NEEJ !! blogga bara när du har tid..

Vi som väntat på att du ska börja igen ;i