God midnatt!

Allmänt
Borde kanske ligga och sova just nu på tanken att jag har en viktig föreläsning imorgon, psykopati. Låter intressant och man hoppas ju att det ska också vara det. Men i alla fall, jag satte inte mig här för att skriva vad jag har för föreläsning imorgon utan det har med bloggen att göra.

Som ni har märkt har jag inte bloggat så mycket senaste tiden och det är pga plugget. Har just nu ''ledighet'' framtill 14januari då tentan är. Så till dess ska jag sitta och plugga själv från mina anteckningar och böcker. Men eftersom att jag åker till Stockholm imon eftermiddag så vet jag att jag kommer ha fullt upp med jobbet, familjen, vänner, plugget m.m och kommer därför inte sitta vid datorn så mycket. Det jag försöker säga nu är att jag kommer inte blogga varje dag utan jag gör det bara när jag kan eller har tid helt enkelt. Så ni vet om det, vi får väl höras då! ;)

God natt!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

skriven

Själv håller min hösttermin på till vecka 02, vilket innebär noll julledighet om man inte jobbar häcken av sig så att man jobbat ikapp några veckor. Och det har vi, så nu är jag helt slut! :D

God jul och njuuuut!