GOTT NYTT ÅR!

Allmänt
Tjenare alla! Var ett tag sedan jag bloggade men har för tillfället inte tid eftersom jag har haft/har så mycket o göra. Har inte ens hunnit svara på kommentarerna. Därför kommer det inte bli några inlägg än, får väl börja skriva något om några dagar. Men nu ville jag bara önska er alla ett RIKTIGT Gott Nytt År. Det här året har varit ett helt okej år för mig, är iaf inte missnöjd med åren men jag hoppas, som man alltid gör, att detta år blir ett bättre och grymmare år. Kommer nog vara det i slutet i alla fall, då jag börjar närma examen :). Men men, hoppas ni får det trevligt med nära och kära ikväll/natt.

CIAOO, Vi hörs nästa år, 2011, :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Svarten:

skriven

Gott Nytt År, Ferhat!

3 dddddd:

skriven

Hej snälla svara på min FRÅGA;;; när man jobbar som jsuksköterska SER MAN MYCKET BLOD DÅ? och ser man mycket sår o.s.v.? FÖRKLARA LITE "!!!! PLEASE

2 A

skriven

Hej jag har funderat att plugga till sjuksköterska! OCh min fråga till dig är; hur höga gymnasiepoäng krävs det för att komma in på sjuksköterska linjen?? (SNITT) TACKSAM FÖR SVAR !!! :D

4 Anonym

skriven



Jag ber om ursäkt i förhand för att jag frågar dig detta om du inte gillar detta men endå är jag dum nog och frågar för jag skulle verkligen behöva din hjälp!



Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att göra mig en tjänst, en stor sådan och som tack mot det så får DU EN BILDLÄNK. har förklarat snabbt och enkelt hur man gör här: http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment

Stora kramar och tackar i förhand! - kort och gott ska du rösta på min spelningslista.