Helgen som har gått..

Allmänt
Vilken helg det var! Haft otroligt mycket att göra och stressigt blev det förstås. Ska försöka berätta så kortfattat som möjligt :)

Fredag: Kommer inte ihåg haha.

Lördag: Jobbade som vanligt på dagen och senare på kvällen blev det bio. Sen hände det inte så mycket förutom at jag gick hem och sov.

Söndag: Jobbade hela dagen, från kl.7 till kl.20.30. Dagen började med att jag försov mig men som tur hade jag bilen så det var bara att ta på sig kläderna och köra. Kom ca halv timme sen så det var inte stor grej. Men det jobbiga var att jag inte alls var på humör den dagen. Väl vid middagen blev det bättre. När jag slutade åkte jag genast hem, duschade, tog på mig kostymen och drog till min kusins (fastersson Hakan) bröllop. Det var trevligt men tråkigt bara attjag missade så mycket. Ville ha ledigt från jobbet men fick inte det eftersom att det var en långpass jag hade. Men jag var på bröllopet i 3 timmar och under de tre timmarna blev det bara dans, kul var det!


Hakan, Yasemin & jag :)

Måndag: Jobbade idag också, från 7.30 till 14.00 vilket gick hyfsat bra fastän att jag var skit trött. Efter jobbet åkte jag hem och sov i nån timma. När jag vaknade var jag hungrig och det fanns inga färdig mat, eftersom mamma och de åkte till Tyskland idag och eftersom jag inte hade lust att laga mat drog jag, storebroshan och kusinen Erol till Heron City. Blev Tacobar där och därefter mötte vi upp Yasemins bror, Yasin, och bestämde oss för att bowla. Jag och Erol var i samma lag och vi krossade broshan och Yasin. Men det jag kan berätta är att jag själv krossade alla tre hehe. Försöker inte skryta men jag är bäst, så är det bara ;).


Nu blir det läggdags för mig eftersom jag ska upp tidigt imorgon för att plugga. Har inte hunnit plugga något sedan jag kom till Stockholm och nu börjar jag känna mig stressad. Så imorgon börjar jag på allvar! :) Så vi hörs någongång i veckan, god natt!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Ingmarie:

skriven

Tur att det inte var DU som skulle gifta dig ...I dag får man inte ens ledigt för sin egen begravning!!!!Men ett GOTT NYTT ÅR TILL DIG!



Kramen