Önskar er en riktig God Jul

Allmänt
Goooood kväll!

Idag är det julafton, som många av er inte kan ha missat. Jag firar inte jul här hemma men har alltid velat uppleva det nån dag vilket jag fick göra det på jobbet idag. Blev jobb för min del mellan kl.12-21 och då hann jag vara med under hela ''firandet''. Blev mycket julmat, dans, julsång m.m. Det som fattades var ju bara julklappar hehe. Men det kanske kommer nästa år istället, när jag samtidigt tar examen typ :). Det var i alla fall kul och få uppleva julen! :)


Just nu sitter jag bara här och gör inte så mycket. Ska lägga mig tidigt ikväll eftersom jag ska upp imorgon tidigt och jobba, börjar kl.8 och slutar kl.13 kort men ändå jobbig dag hehe. Därefter blir det en snabb besök på Skhlm för att titta efter jeans. Har bara 3st med mig, glömde två stycken hemma men jag behöver ändå ett par nya. Så det är bl.a jeans jag ska kolla på. Blir tidigt kväll för mig imorgon med eftersom på söndag jobbar jag 12 timmar, kl.8-20.30 och därefter ska jag på min kusins bröllop. Det är vad som ska hända i helgen. Men nu orkar jag inte blogga mer, är helt slut. Vi hörs på måndag! Men jag önskar er alla en RIKTIG RIKTIG God Jul :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Nathalie @ Bloody Disgusting:

skriven

detsamma!! God jul!

3 Kalle:

skriven

Sean Banan, ska man garva av att det är bra eller att han är helt knäpp? haha :P

5 Jesse:

skriven

Hahaha måste ju bara ÄLSKA Sean Banan alltså. Min son som är 6 år går och sjunger denna hela dagarna.. hehe



Gott Nytt År till dig blivande syrran!

Kram uskan

2 Svarten

skriven

Sitter på jobbet och noterar att du haft en God Jul.

4 amanda ♥

skriven

hoppas diu haft en kanon jul!