Seg dag!

Allmänt
Blev ingen skola för min del idag. Har många anledningar och det är att jag var sjukt trött imorse. Sedan praktiken har jag börjat sova dåligt, förstår inte vad det är med mig. I alla fall, så jag vaknade som vanligt imorse för att äta frukost. Jag gjorde det men kände sedan att jag mår illa och trött, så jag la mig i sängen och tänkte att jag kan gå på föreläsningen efter lunch kl.13.15. Men jag vaknade runt 13 och orkade inte stressa mig, så blev kvar hemma och sov till 15.

Sedan kl.15 har jag varit uppe och pluggat med Filip. Det gick inte så bra men vi kom ändå långt med sammanfattningen. Börja känna mig lite stressad, för jag måste bli klar med sammanfattningen innan jag åker till Stockholm nästa vecka på tisdag, onsdag eller torsdag. Så hela helgen kommer nog bestå bara av plugg men det är värt det, för sedan i Stockholm kan man ta det bara lugnt :). Så har min dag sett ut, men imorgon kommer det se annorlunda. För då har jag skola 08.30 till 16.00 och efter det blir det plugg hela kvällen. Måste kämpa nu!



Se vad ful man ser ut. Ofixad hår o.s.v men man måste våga bjuda på sig själv ibland! ;) Och nej, jag har varken gått upp i vikt eller blivit gravid, utan Fille tyckte det passa bra att jag såg ut så när vi ändå pluggade om graviditet hahah. Men men, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bara ta det lugnt vid TVn och datorn. Vi hörs som vanligt imon kväll :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

skriven

Nämen du?! Det är ju INTE samma sak - bara för att det heter BARNmorska så har de inte alls hand om samma saker som oss barnsjuksköterskor. De har mer hand om barnet INNE i magen och mammorna när de är gravida, preventivmedel m.m.

Barnsjuksköterskorna sköter barnen EFTER att de fötts... Så ANTEnatalt och POSTnatalt är skillnaden kan man säga ;)

3 Ingmarie:

skriven

Sv:javisst jag har haft 2 inneboende i sammanlagt 18 månader...Om hur det kändes när de ville ut vill du nog INTE veta!

Plugga på!



Kramen o ha så trevligt i storstaden!

2 Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

skriven

Förresten. Krya på dig! :)