Skidåkning Flottsbro

Allmänt

Var några dagar sedan jag bloggade, men jag har haft mycket och göra så därför har jag aldrig hunnit blogga. Men nu kände jag för att blogga lite, iaf om det som hände idag. Jag åkte nämligen till Flottsbro och åkte skidor där med några från gamla laget jag var sjukvårdare för.
Sist jag åkte skidor var kanske för 8år sedan, när jag var 12-13år. Då gick jag ju med skolan, annars har jag inte gått. Den tiden sög jag på att åka, ramlade jämt. Men den här gången gjorde jag det i början men lärde mig det senare och sen rullade det bara på.

Senare på dagen lärde jag mig lite teknik vilket gjorde att jag åkte bättre och blev mer stabil. Men frågan är då vem som lärde mig det? Jo, det var en kille som var 12år haha. Jag menar det, han har åkt skidor sedan han var 8år och såg att jag åkte lite huller om buller och ville därför ge mig lite tips. Så efter det var jag en proffesionell skidåkare typ haha. Här bjuder jag bilder från idag:














Nu ska jag vila en stund, plugga (om jag orkar) och sedan inte göra så mycket. Blir att lägga sig tidigt ikväll eftersom jag ska jobba imorgon kl.12 framtill kl.21. Får se hur det går. Men vi hörs någon gång i veckan! :)

Kommentera inlägget här: