Fittja

Allmänt
God morgon alla! Är det bra med er? Själv mår jag rätt okej förutom att jag håller på och blir sjuk :/. Tråkigt det.

Det var skönt att vakna och se att man är i Stockholm, skön känsla det ;). Just nu sitter jag här och tittar lite runt på olika restauranger. Ska nämligen på middag senare och har inte hittat nå bra ställe. Vet ni nå bra restaurang så kommentera det här ;).


Annars blir det inget särskilt att göra idag. Kommer bara vara hemma med familjen och ta det lugnt eftersom att jag åker hem till Sundsvall redan imorgon. Kom som sagt hit för en snabbvisit för jag har inte tid längre att komma ner hit. Nästa gång jag kommer hit till Stockholm blir om några veckor, troligen efter examinationseminariet för jag hinner inte annars.

Men men, nu måste jag till min personliga frisör (haha) för att klippa mig och sedan göra mig i ordning. Vi hörs om en stund igen ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

hur mår du idag?:)

3 esra:

skriven

amorina HAHAHHA

2 Cecilia

skriven

Hej. Har startat en tävling nu där just DU har chansen att vinna en tandbleking! titta gärna in om du är intreserad.

Har även massa andra tävlingar i gång som kanske just passar dej :)

Lycka till

Http://Ceciliaprecious.blogg.se

Puss & kram