Lillebroshan gästbloggar

Allmänt
Sitter här med lillebroshan, Ozan, och snackar om allt möjligt. Har hänt så mycket så man behöver prata lite ;). Sedan jag har gått till Sundsvall har han blivit duktigare i skolan vilket gör mig stolt, eller hur Ozan? :D.

Min lillebrosha vill gästblogga, så jag låter honom skriva ett litet kort inlägg nu ;)

''Hej alla blogg läsare! Jag har saknat min storebrosha och han har äntligen kommit hem. Jag åkte till centralen och mötte upp honom. Han såg hel trött ut haha. Sedan gick vi hem och just nu lyssnar vi på musik tillsammans och pratar. Tack och hej alla :)''

Haha, det var min lillebrosha det. Här får ni en bild på snygga lillebroshan förstås ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 BiggerThanMe:

skriven

Sv: Vad mysigt med dimma (:

Ni är ganska lika, En yngre ferhat :P

3 nelly:

skriven

åh! jag vill också ha en lillebror :')

5 Julia<3:

skriven

naaw va gullit! puss på lillkillen!<3

7 Israh:

skriven

SV:sööööt brosha ;) <3

9 caroline kallas för"CARRO":

skriven

vem är Ozan egentligen? är det någon släkt till dig?

mem iaf, vem är det?

11 bella♥:

skriven

fin blogg :)

13 Jessica:

skriven

Det är ju alltid trevligt att träffa familjen igen så jag förstår att du är glad=)

Ha en trevlig helg nu tillsammans...

15 amelie:

skriven

Vad gulligt!

17 Patricia:

skriven

Jasså lill broshan e så duktig. ytycker att hanska skaffa en blogg som vi kan läsa hihi. Lycka till :)

19 madeleine:

skriven

så söött! :D

2 angelica

skriven

Haha vad roligt :)

4 Jemilia - mamma till Leon

skriven

Så gulligt skrivet :)

6 Tilda

skriven

Gud vad lika ni är! :)

8 e

skriven

Haha bra :)

10 michelle

skriven

haha tack så mkt! :)

slänger väl in en liten kommentar här då! =)

12 sandra

skriven

svar: inga problem:)

jaa så är det:D kommer bli skönt!

när har du lov då?:)

14 elisabet

skriven

sv: tack desamma



det var snällt av honom som ville gästblogga, det var gullit av honom

16 hazal

skriven

häääällllääää koooobana tä! :D hahhahahahhaha

18 sexiga människan !!

skriven

aboww va sexig kurd , får man haffa ?? ;) <3