Phone

Allmänt
Kom precis hem från Skärholmen och jag hade det kul där faktiskt. Träffade på några kompisar och läsare. Men jag var där en snabbis, orkade inte vara kvar där så länge för det var sjukt mycket folk. Men men, jag gick i alla fall till ÖoB samt Clas Ohlsson eller jag var ju i Expert också. Var och köpte en mobil till min morbrors dotter. Blev en sån där billig mobil haha. Den kosta 499kr och det duger för en tjej som är bara 10 år :P.


Rakade mig idag också för jag orkade inte med skägget fastän att många ville att jag skulle ha så ett tag till. Men men, nu ser jag yngre samt sötare ut hahah :). Så här ser jag ut just nu:


Masallah, masallah haha :)

Ska nu fara till farmor som jag inte har träffat på ett tag sedan. Hon har t.o.m opererat sina knän och jag fick veta det för nån dag sedan. Så jag ska dit och hälsa på henne och se hur hon mår :). Men ni får ha en fortsatt trevlig söndag så hörs vi senare ;).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 madeleine:

skriven

sv: ja, lika söt...almost HAHA ;D

Med mig är det bra, har sjukt ont i kroppen nu bara sen känns det som om jag ska bli sjuk, men annars är allt toppen! :D och hur är det med dig?



jag vet, men jag har inte kunnat kommenterat! :( har försökt mig på att kommentera några inlägg men de kommer ju inte fram..

3 angelica:

skriven

Det var ju ändå snyggt rakat ;)

2 Bella

skriven

Okej vad mysigt. Jag älskar Stocholm.. så himla mysig stad :)

4 Emelie <3

skriven

Åh vilken mysig blogg <3