Söndag

Allmänt
God morgon!

Idag är det söndag, helgen är redan över. Men jag stannar faktiskt kvar idag också, hade tanken att åka idag på eftermiddag men nu känns det som om att jag inte riktigt har träffat alla eller har varit med familjen så mycket. Så idag kommer jag spendera mycket tid här hemma men också för att träffa några viktiga personer :).
Ett ställe jag måste åka till är Skärholmen för där måste jag handla lite grejer som jag ska ta med mig till Sundsvall.

Jag hoppas att SJ tåg funkar imon för det är ju med det jag vill åka hem och inte buss. Om det finns så kommer jag ta en tidig tåg, typ kl.6. Jag har två lektioner imon men kommer troligtvis missa första lektionen som handlar om PVK men förhoppningsvis hinner jag till andra föreläsningen som handlar då om kirurgi, intressant va? :)

Men men, nu ska jag äta frukost och sedan fara till Skärholmen. Så vi hörs seneare ;)

Så här ser det ut i Fittja idag:

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Tilda:

skriven

Usch, helgerna går verkligen alldelles för snabbt. Var det inte fredag alldels nyss?

3 NATAlia:

skriven

Sv: Jahaa.. men vad pluggade du på gymnasiet då :P?

5 Ouelle:

skriven

Helgen är ju faktiskt inte över än, det är den ju imorgon :)



//Ouelle

7 Josefine´s life!:

skriven

aha, nej har varit på denna hela tiden nu sen jag bytte :) haha

2 S

skriven

Jag har börjat med s.k soppdiet. Jag äter soppa dagligen för att gå ner i vikt. Vad tror du om det? Klarar kroppen att leva med bara soppa varje dag i några månader?

4 Bella

skriven

okeej skönt? vad gör du i Stockholm då? :D

6 amelie

skriven

SV: Haha aw :)

Jorå det är bara bra :D själv då?

8 Belinda

skriven

svar: haha absolut! kommer med posten