Lista!

Allmänt
1. Det första du tvättar i duschen? Håret
2. Gillar du kaffe? Nopp
3. Hur mår du just Nu? Bra :)
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Öhm va? hahae
5. Berätta om din senaste dröm. Hmm, kommer inte ihåg :P
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? Jao
7. Vad vill du ha just nu? Mat
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Hmm tror inte det
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Varierar
10. Använder du smileys? Hela tiden ;)
11. Har du träffat någon kändis? Ja, många :)
12. Gillar du keso? Nej
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? We are the world 25
14. Vilka länder har du besökt? Sverige, Danmark, Italien, Grekland, Finland, Turkiet, Österrike, Tyskland och Schweiz
15. Är dina föräldrar stränga? Nej :P
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Jaa, vill testa göra det någon. Kanske när jag fyller år? :)
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Öhm nä
18. Brukar du hyra film? Nää, aldrig :P
19. Var kommer du vara på lördag? I Sundsvall
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Ja, det var jag
22. Vad åt du till lunch? Frukost haha
23. Har du lockigt hår? Nej
24. När grät du senast? Många år sedan
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Haha jaa, det har hänt xD
26. Favoritårstid? Sommar förstås!
27. Vem höll du senast i handen? Min lilla kusin, Mirhan
28. Sover du med TVn på? Ja, ibland :)
29. Tycker du att du är gammal? Haha inte än, men snart xD
30. Är du mörkrädd? Nopp
31. Gillar du ditt liv just nu? Ojaaaa :D
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Hmm jaa
33. Har du bra syn? Jao, grymt bra syn :)
34. Var är dina föräldrar just nu? Köket
35. Vad har du på dig just nu? Chinos och en tröja
37. Hatar du mer än 3 personer? Nej eller jag vet inte
38. Använder du sushipinnar? Haha nej
40. Äger du ett vapen? Hmm, kökskniv :D
41. Vad var det senaste du köpte? Äpple haha
42. Gillar du ditt hår? Hmm ja?
42. Gillar du dig själv? Oja, jag älskar mig själv haha :)
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Både och
44. Hur ofta använder du MSN? Varje dag typ :P

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Ouelle:

skriven

Bra svar ^^



//Ouelle

3 Sunny:

skriven

Haha det är lugnt, jag förstår! :) hur har det gått?

5 elin:

skriven

SV: här kommer ett sent svar med :P



jo det är toppen med mig :D

7 Lolo:

skriven

Kul att du hittade tillbaka till bloggen iaf :D



Jag blir så glad över att höra att studierna rullar på och att du är nöjd med din tillvaro. Ta vara på varenda dag och minut du är i skolan och träffar nya människor. För det kommer du för allltid bära med dig. Jag kan nu efter min studietid längta tillbaka och uppskatta tiden då man var student. Allt man fick lära sig och hur hungrig man var på kunskap. Tack o lov att jag fortfarande är så - och ser till att varje dag utvecklas på jobbet.



Jag är jätteglad att mina ord och bollplank hjälpte dig, men du vet innerst inne att det var DU själv som gjorde resten. Du vågade tro och chansa. Och se nu var du är. Snart är sitter du i salen på din examensdag och jag hoppas du kommer minnas mig då med :)



Ha det bäst.



Kram

2 Josefine´s life!

skriven

Haft en bra helg då?:)

4 Mariah

skriven

kul med listor,.

6 angelica

skriven

Hahaha roliga svar xD Äger du nå vapen kökskniv :P hehe men är fett avundsjuk att du varit i italien! :P



<3