Wee

Allmänt
Varför får jag alltid problem när det gäller internet och dator?? Jaja, nu funkar internet igen och jag är trött så orkar egentligen inte blogga. Men idag var jag på en restaurang i Fridhemsplan och åt middag med en vän, var otrolig fin ställe och gott dessutom. Tog inga bilder för jag hade ingen kamera eller rättare sagt så har jag ännu inte hittat min försvunna kamera :P.

Efter att jag kom hem gick jag ner till min kusin och var där ett tag, jag pratar alltså om min lilla kusin, Mirhan. Har saknat honom oerhört mycket. Jag har fått ett smeknamn av honom, han kallar mig för ''Ado'' haha. Han är bara för söt :).

Nu ska jag sova, jag bjuder på två bilder. God natt!


Jag vet, har inte rakat mig på ett tag men folk tkr att det passar mig haha :P. Får raka mig imorgon!


Mina kusiner, Mirhan och Micke
http://fyss.blogg.se/images/muskel4_1137416564.jpghttp://fyss.blogg.se/images/muskel4_1137416564.jpg

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Dilan:

skriven

Aså orakat passar dig så mycket, speciellt när du har på dig den där skjortan. Så jag tycker faktist att du ska inte raka:)

3 Natalia:

skriven

Sv: Bra då :) Men är det svårt att komma in?

5 ange:

skriven

jaa, hoppas det. söta kusiner!!! ^^

7 Bella:

skriven

Söta bilder. händer idag då? :D



Jag var i Stockholm men nu har jag kommit hem igen. Så nu blir det bra uppdatering igen :)

2 angelica

skriven

Tack för en otroligt trevlig kväll :)<3

Hallå jag hade ju kamera med mig hehe men eftersom familjen som satt bakom oss tog en massa kort på det dom åt och så och man bländades av blixten hela tiden :P Hehe nej men vi borde ha tagit nåt kort :)

Btw, jag håller med de som tycker att du passar i orakat ;) :)



<3

4 YASMIN

skriven

Hahaha det är lugnt! Hoppas tentat gick bra iaf.



Haha jag vet (;

Skönt att du har haft det bra här i Sthlm.

6 Lolo

skriven

Hej Ferhat. Klart jag kommer ihåg dig. Det är ju du som ska bli Sveriges bästa sjuksköterska :)



Hur går det med studierna. Inte så farligt som du trodde i början va? Hur leker livet i Svullan? :)



Kul att du hittade tillbaka till min blogg.



Ta hand om dig!

8 BiggerThanMe

skriven

Vilka gulliga kusiner du har! :3