Are you alright?

Allmänt
Det gick äntligen och ladda upp de två bilderna jag ville visa er på inlägget nedanför. Bläddra ner så ser ni bilderna ;).

Sitter just hemma och gör inget särskilt. Jag la mig i halvtimme och det behövdes verkligen. Känner mig på lite bättre humör men är ändå less över andra grejer. Jaja, det kommer säkert bli bättre senare.

Det var länge sen jag pratade om min iPhone :P. I alla fall, jag hittade ett spel härom dan till iPhone och den är faktiskt jätterolig. Spelet heter ''Are you alright?'' och spelet går ut på att jag, som är sjuksköterska på spelet, ska ta hand om alla patienter så fort som möjligt. Då måste jag hinna röntga de, kolla på blodprov och en massa sånt. I början var det jättelätt men nu ligger jag på en nivå där det är jättesvårt. På denna nivå ska jag plötsligt hinna med att ''operera'' några patienter också haha. Skit kul. Så ni som har iPhone, jag rekomenderar er att testa spelet ;)




I början var det bara jag som arbetade, men sen ''köpte'' jag assistenter som hjälper till och då hinner jag vårda fler patienten och får dessutom mer poäng :).


Här sker operationen, man ska dra ut alla glasbit :P

Ska senare ikväll svara på ''dagens fråga'' som handlar om EKG. Så missa inte det om DU vill veta vad det är :D.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Svar: Man skulle ju faktiskt kunna tro det, men nej jag har inte blivit misshandlad. Det kan jag garantera till 110% :) Schysst att du bryr dig iaf.

Nej, men vi hade mycket hopp, fall och steg som gjordes på golvet, med 3 st rep på scen + 2 föreställningar så blir det en del blåmärken. Så är det att vara dansare :O:)

3 Anonym:

skriven

hoppas vad du nu är less över går över och blir bra :)

5 rebeca.b:

skriven

sv : så lite så :)

det är bara bra här :)

med dig då?

kram

2 Linn

skriven

Det blir nog en hemma myskväll ! ;)

Själv ? =)

4 Leila

skriven

nä bara tråka lite till en film, känner mig rätt seg idag! :P



själv?

6 malin

skriven

hehe okej :)! konstigt ju. ja du faktiskt inte så mycket , vara hemma bara själv? kram.