!!!

Allmänt
Så, äntligen funkar det att blogga. Är verkligen inte på humör just nu ska ni veta, sen att jag inte kunde logga in på bloggen gjorde det bara värre.

Jag hade tvättid kl.17 idag och då skulle jag få hjälp av en viss person. Klockan var över 17 och såg att personen verkar glömt eller något sånt att jag gick hem, tog kläderna och gick ner. Det visade sig att jag hade kommit försent och tiden hade någon annan fått. Så stod jag där med kläderna och fick gå upp hela vägen hem UTAN att tvätta de. Nu har jag typ inga kläder. Är SÅÅÅÅÅ jävla less nu, orkar inte fan inte.

Aja, annars har det gått bra hos Fille. Lägenheten är klar men jag har inte orkat gå upp dit bara. Ni får helt enkelt bild när jag är där imorgon eller något sånt. Har just nu bara två bilder att bjuda och det är på hans TV och hund. Ehm, det går ju fan inte ens ladda upp bilder. FUCK BLOGG.SE -.-




Max

Vi hörs om en timme istället, tror jag behöver vila!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 nawal:

skriven

haha stackarn, missa tvätttid är inge kul

3 Anonym:

skriven

söt hund!

sv: haha det är lungt :)



Hmm, jo så kanske det ligger till.. :D ahahah

2 angelica

skriven

Haha max ser ju knappast farlig ut :P haha



SV: Hahahaha det är coolt ;) haha

hehe precis, det blir too much :P



Jag börjar spara nu så har jag mycket pengar innan sommaren, men så ska jag sommarjobba också och tjäna fett med cash alltså ;) hehe precis i stan så tar det slut lika fort som kläderna kommer in i butiken :P



<3

4 Anna

skriven

Vems fina fina fina hund är det? (: (: