God natt!

Allmänt
Visste att det skulle bli så här som det är nu. Trist! Inget man kan göra åt.

Jag kom precis hem från ICA där jag handlade lite grejer till frukosten. Har fortfarande inte storhandlat men förhoppningsvis ska jag till Coop med Fille imon och storhandla för det ska han också göra. Bara inte plugget eller nåt förstör planen.

Ska sitta framför datorn ett tag innan jag sätter igång med plugget igen. Ska plugga i en timma eller något sånt och sedan sova tidigt idag. Ska verkligen försöka sova innan 23.30 men vi får se om jag lyckas. Har försökt några gånger men har aldrig lyckats :P. Men idag ska jag klara det, är tvungen och göra det.

Detta blir alltså mitt sista inlägg för ikväll. Om jag inte kan sova så tidigt som jag vill så kommer jag troligtvis sitta vid datorn och blogga haha. Men jag säger ändå god natt nu. Vi hörs imorgon ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 jossee:

skriven

sv: haha inte det!

jodå det är bara bra med mig, hur är det med dig då? :)

3 ida:

skriven

svar: tack ;)

5 Veronica:

skriven

Kul att du besökte min blogg =)

7 DUM kurd:

skriven

ehhhh ferhat hoppas du kan hjälpa mig de här frågan...varför låter glasbilen när det är nära mitt hem har aldrig fattat det....Snälla hjälp mig med dina begåvande svar..

2 emil

skriven

Feerhaatdiinhoo!!

4 ellen

skriven

sv: haha okej:) desamma!

6 Alexandra

skriven

sv: om jag festat hårt är relativt men det var perfekt mängd av alkohol för att ha en toppen kväll med glada miner rakt igenom :)



somnade du i tid igår?

8 unlock mobile phone

skriven

Hi ferhat.blogg.se owner, i like your articles
[url=http://www.youtube.com/watch?v=ndyZGW60C54]unlock phone online
[/url]