IKEA

Allmänt
Jag visade ju aldrig vad jag köpte igår på IKEA när jag var där med Filip. Ville egentligen ha mycket mer men jag försökte och inte köpa något alls men lyckades inte. Men det jag köpte var en skohylla och sedan doftljus (vanilj), tyckte att jag behövde det i lägenheten för att det ska lukta lite fräscht haha :). SÅ här får ni bild på skohylla ;)


Kommer inte riktigt ihåg vad den kosta, men jag vet att den kostade mindre än 100kr haha



Sitter här och väntar på att Fille ska hämta nåt han bakar. Han vägrade berätta men skulle överaska mig :P. Jag har nu väntat på honom i nån timma och han har inte kommit än. Är trött så jag kommer börja snart somna. Kommer han inte innan halv går jag och lägger mig. Jag får då äta, det han bakar, imorgon istället. Men men, bara vänta och se nu ;).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 angelica:

skriven

Mysigt med ljus :) det doftar dessutom gått :)

Haha, prova du och baka nånting ;)



<3