Kebab City Sundsvall

Allmänt
God kväll. Det blev kebab med ris + extra sallad till middagen. Orkade alltså inte laga mat idag så fick gå till Kebab city, som bara ligger några minuter från mig. Jag tycker att de har Sundsvalls bästa kebab, jävligt gott. Anledningen till att det är så gott är kanske för att det är turkar som äger den och jobbar där ;). Så när jag går dit brukar de prata turkiska med mig och som ni vet förstår jag men kan inte prata så mycket. Då brukar jag svara på svenska haha.
Juste, för nån dag sedan var jag där och åt med Fille. Då stod chefen bakom disken och började prata med mig på turkiska. Han pratade om något att skriva och jag förstod inte. Tillslut fattade jag, han pratade nämligen om min blogg som han har hittat genom google. Hur, det vet jag inte riktigt :P. Så det var kul :).

Just nu sitter jag här vid datorn för att fortsätta plugga. Ska försöka läsa så mycket som möjligt för senare ska jag upp till Fille där vi ska sitta och diskutera om alla sjukdomar så vi lär oss extra mycket ;). Ska försöka sova tidigt också eftersom det blir en lång dag imorgon.

Aja, vi hörs senare. Måste sätta igång med plugget :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 angelica:

skriven

SV: Haha coolt jag med :P vi verkar tydligen ha samma musiksmak :D



Usch rökning är blää!! haha



Haha de tycker säkert redan att jag är konstig men då får de tycka det;) haha



Åh fy, tanken att det är lååångt till snön smälter är bara så hemskt :P



Haha jaha bullar är ju lätt att baka.. nu ja.. :P^^ haha till och med så lätt att du skulle kirra det själv ;) :)



<3

3 Matilda:

skriven

Jo då det är bara bra med mig, lite smått uttråkad. Själv då?

5 josse:

skriven

SV;

Jo, det är finfint! :) Hur är det själv?

7 Anonym:

skriven

sv: tack! :)

hm.. du får vår&sommarträna! :D

9 Anonym:

skriven

döner kebab ;D hahah

11 Annah & Liam:

skriven

ja vill också ha kebab =/

2 angelica

skriven

Åt du kebabish åt mig då? :D haha nej men njöt du av maten då? :) :D haha



SV: Ja det var faktiskt gott! :)



<3

4 OLIIIVEEN

skriven

hahah ja :P

allt är bra, fast jag är magsjuk :P själv? =D

6 J U L I A

skriven

Vart gör du din design?=)



8 Mikaela

skriven

jo tack :) skolan flyter på som den skall och blir man frisk snart är allt topp

10 Anonym

skriven

Du vet att du vill se:



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se