Söndag

Allmänt
God morgon!

Nu är helgen över och det är så trist. Tiden har gått fort den här helgen men det är kanske pga att jag hjälpte Fille med flytten och det. Annars har jag inte gjort så mycket den här helgen fastän att jag planerade att plugga.

Men idag ska jag städa lägenheten och sedan ska jag plugga här hemma. Fille och de skulle också plugga men jag vet inte vart ska men jag tänker ändå vara hemma och plugga för jag har inte ork att gå någonstans. Men som sagt, får först städa så jag kan plugga :P.

Skönt att det inte snöar idag men det är fortfarande mycket snö ute. De har plogat typ hela veckan och jag hoppas att de slutar göra det snart för ibland blir man ju väckt av de. Jaja, men inte så långt kvar till våren iaf haha :D.



Ska äta frukost nu eller lunch får det bli :). VI hörs senare ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Filip:

skriven

Tack för alltihopa som du hjälpt mig med Ferhat! Att jag fick bo hos dig och att du hjälpte mig med allt med flytten! Stort tack!

3 Anonym:

skriven

sv: dags att sätta igång att träna då? ;) hehe



jo kanske det, men det är nog någon ynka person :D

sommaaaar <3 haha

5 Anonym:

skriven

sv: APRIL MAJ? jävlar.. lång vinter för er :P

7 Kitty:

skriven

Ja, det var väldigt trevligt :) Var du ute?

2 angelica

skriven

SV: Haha ju saktare jag pratar så desto mindre behöver jag säga :P

Jag pratar så fort annars så hur mycket ska jag egentligen prata om det är på 5 min, typ hela mitt liv eller :P haha nej så fort pratar jag inte om mitt liv, det tar nog några dar haha ^^

4 rebeca.b

skriven

sv : härligt :)

idag ska jag pula lite hemma, möblera om och ställa upp nya köksmöbler som jag införskaffade mig igår :) kommer bli nice.



vad ska du ha för dig idag då?

kram

6 My

skriven

Ha en forts bra söndag!