Dimma

Allmänt
God morgon eller det är ju inte morgon. Men hej på er då, allt bra? :) Här är det kanon bra! Förutom att jag sov så dåligt inatt, vet inte varför. Började drömma mardrömmar och allt möjligt :S. Aja, nu är man ändå vaken och en aning pigg.

Det är otrolig dålig väder ute. Bara grått och dimma. Vart försvann solen plötsligt? Den for säkert till Sundsvall och väntar på mig haha. Nej men ärlig, tråkigt att vädret inte är lika skönt igår när solen sken och man gick ut utan jacka.


Där ser ni Tallidsskolan

Hur ser vädret ut hos er?
Kommentera :)
Snart ska jag iväg och handla lite grejer till mig och samtidigt köpa en tårta till lillebrosan eller det blir en glasstårta istället. Sedan ska vi fira hans födelsedag och senare ikväll ska jag åka vidare till Huddinge för att gå på en match. Härligt härligt!

Fick besked idag också om jobbet, ska träffa chefen någon gång under helgen och sen får vi se hur det blir. Jag hoppas att får jobbet i alla fall, skulle bli kul nu när Paki jobbar där också. Fan vad kul vi kommer ha.

Aja, ska försöka få i mig något fast jag inte är så hungrig och sedan gå handla. Vi hörs senare :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Soligt till och från och riktigt varmt :) Härligt! ha en bra dag

3 Meeg:

skriven

Ja inget vidare direkt blött och små regnskurar, kan allt va trevligt ute endå :P

5 Annakarin:

skriven

Vädret här är tråkigt. Grått och blött men det regnar inte (än) iallafall...

7 2barnspappan:

skriven

Vädret = Same shit but diffrent place! =D

Solen försvann för att du skulle få användning av din nya jacka såklart! ;P

Ha en underbar dag i dimman!

9 Caniggia:

skriven

Här är det lite grått! Men man kan ju alltid spela PES 2010 för att göra det hela lite mer färgglatt! :P

11 Isabelle:

skriven

sv; Allt bra :) Skönt nu när våren äntligen är på väg! :D Fin blogg!

13 angelica:

skriven

SV: Hahaha jo tjeeena xD :D

15 julia:

skriven

ibörjan av dagen ösregnade det och nu har det klarnat upp lite och solen sticker fram :)

riktigt skönt, sommaren är på väg!

2 vic

skriven

vi har regn ,, :/

4 Elin Jonsson

skriven

Tråkigt, mulet rusk väder, kallt och grått!

6 Patricia

skriven

Hej.

Det är mullet och regnar gör det just nu.så inget vidare bra väder.

8 sandra

skriven

Molnigt men rätt så varmt o vindstilla :)

10 Lina

skriven

Hej hej, här e det mulet. Ser inte så kul ut,menjag liger inne idag, e sjuk. Så du pluggar till sjuksköterska? :) Kram

12 SARAH - You can't fix stupid

skriven

sv: haha okej. saknar du sthlm då? :)

14 m'

skriven

sv; jag har faktiskt ingen aning om den kameran.. har en casio som har funkat i flera år nu, det är länge för att vara jag som äger den haha ;) är så klantig annars.

16 chiaki

skriven

sv. hmm det var nyss jättefin himmel. många vita moln men helt blå himmel ^^

fast om man kollade ner på marken så var det alldeles brunt, och grått och vitt och allmänt tråkigt..