Hemma i Stockholm

Allmänt
Då var man äntligen hemma med familjen här i Stockholm. Känns ganska skönt att vara tillbaka i Stockholm faktiskt. Har saknat alla och nu börjar telefonen ringa om att alla vill träffas haha, lite kul. Så snart är min vecka fullspäckad. Ska på fika, arbetsintervju (förhoppningsvis), träffa gamla laget, kompisar m.m. Yes, this is my life my friend :). Resan till Stockholm gick jättebra, jag sov för mesta del.


Fittja <3


Juste, har jag berättat att jag ska vara med i Sundsvalls tidning? Blev faktiskt intervjuad lite kort idag innan jag åkte till Stockholm. Tråkigt bara att jag inte kan få tag i tidningen men jag bad en kompis att köpa tidningen så får hon pengarna tillbaka när jag är tillbaka :).

Tänkte svara på era kommentarer nu och jag ser att fler har börjat följa bloggen via bloglovin. Kul kul och välkomna :). Nu ska jag sitta med familjen så vi lär ju ses senare på natten. Ha det bra alla! Om jag inte bloggar inatt hörs vi imorgon ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 angelica:

skriven

Välkommen till sthlm! :) hoppas du inte tar med snöö ^^



SV: Yes, du klarar omtentan och det vet du också ;)

3 Gabriella:

skriven

hej skulle du kunna rösta på min bikini? :) http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ZPDBAupsi5O6jAFvt5hsG4kF#bikiniGallery

5 jenny:

skriven

jaa allt är på tpp. sjj ?:)

7 helena:

skriven

Har försökt kommentera din blogg i flera dagar men det har inte fungerat. " sidan kan inte visas " har kommit upp varje gång. Hoppas det funkar nu :)

9 Rita:

skriven

Hihi, jaså :D



Du, jag har en liten fråga om kodning. Du vet där det står "Kategorier" och "Arkiv"? Där har jag understruket men inte du, hur fixade du så att det inte är understruket? Förstår om du inte kommer ihåg det men vore jätteschysst om du tog reda på det!

11 madeleine:

skriven

sv: haha jag mår bara bra, längtar till torsdag eftermiddag för då börjar lovet! haha =D

hur mår du då? :)

13 Anonym:

skriven

sv: bra det då!:D

vad händer för dig i veckan då?:)

15 löölln:

skriven

hihih oj jag skickade det där(A)

17 t. (v:

skriven

SV: Det var bra att höra :)

Jodå,den har varit fantastisk. Jag har spenderat hela dagen med min bästa vän och det var roligt från början till slutet. Hur har din dag varit och vad har du hittat på för något? :)

Ha det bra!

19 angelica:

skriven

Btw, så kan du ju se tidningen på internet ;)

2 SARAH - You can't fix stupid

skriven

sv: haha ;)

4 Josefine´s life!

skriven

rösta snälla på min egna bikini jag designat http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=oSa6dycKVV5PnD0FYL9wHshYf5iHdpsF6JAZ#bikiniGallery de vore gudomligt snällt : )

6 Josefine´s life!

skriven

nej hopaps de gick bra :)

8 kittymon

skriven

vad skönt att vara i sthlm igen. Sundsvall är ju inte så rolig stad.

10 MichelleS

skriven

Sv: Okej. Bodde där då jag var liten i cirka 4 år, men vi flyttade sedan tillbaka till Jokkmokk :)

12 MLI

skriven

jadå jag mår bara bra =) hur mår du idag då? :)

14 Anonym

skriven

sv: bra det då!:D

vad händer för dig i veckan då?:)

16 YASMIN

skriven

HAHAHA "Fittja by night"... Fan vilken mysig bild, älskar sådana bilder. Man får värsta känslan haha :D



Nej, din vän fille var snygg i både frisyrerna. Han är ju inte ful heller (;



Ja, mamma jobbar där, bland alla ministrar, svenska som utländska, så coolt (:

18 Ayse

skriven

Däär bor jag hihi (A)