Loka, skogsbär

Allmänt
Verkar som om att alla har dålig väder, bra det. Inte vill jag att nån ska ha sol medan jag inte har det, då blir det ju orättvis ;). Jag frågar mig jämt och gör det nu också, NÄR KOMMER FAN VÅREN??? Vadå, ska vi ha snö hela sommaren :/.

I alla fall, jag var på coop forum och köpte rakblad och lite annat till mig samt goda saker till lillebrosans födelsedagsfest som är idag. Han fyllde förra veckan men då var jag i Sundsvall så familjen ville vänta med att fira hans födelsedag tills jag kom ner till Stockholm. Nu är man här och ska fira det :D.

Juste, har ni smakat Loka's nya smak? Skogsbär? Fifan vad gott det är. Brukar inte dricka loka då jag inte tycker om det men igår var jag bara tvungen att testa och gott var det. Jag köpte en nyss från coop och dricker just nu ur den. Ni måste testa det om ni har aldrig gjort.



Har du någon smakat det? Isf, vad tyckte du? :)

Jag ska raka mig nu och sedan förbereda inför födelsefesten. Kommer vara rätt många här idag, bara lillebrors kompisar. De är jobbiga haha. Men det kommer säkert vara kul. Men vi hörs lite senare ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 nesrin:

skriven

häärligt:):)

3 alx:

skriven

svar: Nej jag har inte prövat den nya smaken. Loka och sånt är inte riktigt min grej.

Jodå allt är fin fint med mig. Själv?

5 martina:

skriven

hm, har faktiskt aldrig smakat den, men tror den är god! :)

måste testa den någon dag..



allt är bra med dig, hur är läget med dig ? :)

7 Meg:

skriven

jo, allt är fint.

9 m':

skriven

sv; jadå helt okej :) kul att det finns killar som bloggar hehe. sj?:)

11 alexandra:

skriven

sv: hehe har inte smakat den än :)

jaadå de är väl bra, sj? :)

13 vic:

skriven

regn är både det jobbigaste & tråkigaste !! :/

15 Louice:

skriven

det är lite sol faktisk :P

själv:D?

17 Patricia:

skriven

ja får hoppas våren kommer nu april.Men jag tycker samtidigt om när det är mulet väder för då kan man göra saker inomhus istället för att hålla på att fixa trädgård och sånt..



Håller med dig att Loka skogsbär är riktig god,den ska avnjutas riktigt kall :P

19 SARAH - You can't fix stupid:

skriven

sv: haha ja det är klart :)

21 Anonym:

skriven

Jag är int för loka över huvud taget jag!



sv. Hahah ;)

23 SAANIII:

skriven

sv: haha vet nt, gillar inte loka såmkt:P

- japp allt e bra, hur e de sj :D

25 Jessica:

skriven

Sv: Jodå det är sol och plus grader, hur ser vädret ut hos dig? Roligt att du tittade in på min blogg :)

27 amanda ;D:

skriven

SV: jo det är bra med mig durå ? (:



jag tkr nt precis om den ;) höhöhö!

29 C:

skriven

Svar: Regn!

31 Filippa:

skriven

Hur är det idag?

33 Yasemin:

skriven

loka skogsbär är bäääääst !

2 Victoria

skriven

Hej hej! Bara bra med mig tack, själv då? Köpte den smaken för någon vecka sen faktiskt. Mycket god!

4 johanna

skriven

Sv: Ja du det var en bra fråga :) jag brukar inte dricka det föredrar vanligt vatten.. jo tack bara bra med mig hur är det själv?

6 Locksen!

skriven

jag skulle behöva hjälp med en viktig sak!

Nämligen din header,

hur gör du så det är typ genomskillnig med bakgrunden eller vad man säger?!,

BEHÖVER HJÄLP SÅ SKULLE VARIT VÄLDIGT TACKSAM OM DU HJÄLPTE MIG :D

8 Lina

skriven

Hur lång e utbildningen? Sj utbildade jag mig till tandsköterska för typ 2år sen.

10 It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

skriven

mums :)

12 vic

skriven

regn är både det jobbigaste & tråkigaste !! :/

14 Angelica

skriven

Din blogg följde jag ett tag förut,om du minns ?! Det var min kompis som studerade till ambulans sjukvåradre..

16 angelica

skriven

Men ferhat då, har din mamma aldrig lärt dig att man ska dricka i glas och inte direkt ur flaskan? xD Hahaha :D

18 J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

skriven

Hejsan :)

På min blogg har jag lagt upp nya påskbilder.

Släng gärna in en kommentar på dagens fråga: Vad händer hos dig på påsk?

Massor med kramar Julia :)

20 Gabbies

skriven

Lät väldigt gott! Har aldrig testat den för jag brukar inte köpa kolsyrat vatten, gör själv istället. Men denna måste testas!

22 Hannis

skriven

Bara fint! :]



Gillar inte Loka, det smakar salt haha!

24 saga

skriven

haha jodu, innan var det lite molnigt och så. Och nu regnar det. sj då?

26 Anonym

skriven

tacktack :)

28 Tova

skriven

sv; Troligtvis precis som hos dej:-D Jag bor också i Sundsvall.

Så, vädret är ganska så tråkigt... :/ =)

30 ange

skriven

Var den lokan god?

Jag har inte smakat den.

32 alexandra

skriven

sv: hehe ska göra det :D