Nudlar

Allmänt
Nu har jag duschat och vikt ihop mina plastkassar (haha). Just nu gör jag inte så mycket förutom att jag äter nudlar och tittar på fotbollskanalen. Finns inte så mycket att göra, ska snart gå och lägga mig istället :).


Imorgon börjar en ny kurs, vårdpedagogik, det låter lite intressant men vi får se om det är det. Jag börjar kl.10 imorgon, så jag har alltså sovmorgon. Det är bra det, kommer ändå ha svårt att sova inatt då jag är nervös. För imorgon får jag veta vad jag fick på medvet tentan. Som jag skrev efter tentan så blir jag inte förvånad om jag får omtenta men samtidigt tror jag att jag klara det :P. Men det får vi veta imon.

Aja, nu ska jag spela XBOX en stund och sedan sova. Vi hörs imorgon, god natt!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

sv. Tack tack :D. Allt bra med dig annars?;D



Jo då det är bra, försöker leva nyttigt, inte så bra att äta nuudlar vettu;)

3 sandra:

skriven

sv: fan va fett, tack för det! :D



och angående din illustrerade bild, så har jag börjat med den och kommit en bit, men tappade fattningen om den när de vart helg osv :) men ska försöka göra klart den till veckan när jag får lite tid över :) ..sorry om de dröjer!

5 eellaaa:

skriven

Det är bara bra med mig :)

Med dig då?

7 Noemi:

skriven

Sv: Ja alltså det är alltid bra att ha en annorlunda blogg än alla dom andra bloggare. För då har man mer lust att gå in och läsa och veta mer om personen etc..



Så du har faktiskt en as nice blogg faktiskt :D Jag tycker iallafall om den :D Kram

9 Meriem yaao .:

skriven

Hah, jag vet inte, jag är inte så duktig på det där med kommentera bara :/ men. ska bli bättring! :)

11 jch:

skriven

Det är bara bra. Själv då?

Vad händer idag?

13 Elin:

skriven

sv: varsågod. Jag tycker att lite mer färg skulle nog inte skada :)

15 MichelleS:

skriven

Sv: Okej? :P



Nudlar är väl ingen mat (har jag hört), men ser ju att dte är mer än jag som äter sån mat. Gott med thaisås till!

2 löölln

skriven

sv: no prob:D

jodå det funkar, själver?:)

4 Yasemin

skriven

men man måste ju komma bort ibland och tänka på annat, annars kommer stressen döda en ;)

6 Emelie

skriven

SV: Brabra!

8 Denisen

skriven

sv: hmm... jaa, din header är jäkligt häftig :D

10 ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

skriven

ne skulle det ju inte.

12 Marie.

skriven

Hoppas det gått bra då! Nu har det snöat här med "#"&¤"%

Passade väl på medan jag sov! "¤%#"&#"

14 Heidi

skriven

Härlig blogg, verkligen.

16 ellinor

skriven

sv : Jadå, allt är bra med mig. Och med dig då ? :)