Plastkasse

Allmänt
Äntligen fick man lite ordning på lägeheten. Det ser bra ut men skulle se bättre ut om jag damma och sånt, men det tänker jag göra imorgon. Har inte ork för det nu. Det gick så segt men annars tar det bara en timme för mig att plocka undan, dammsuga, damma och moppa men nu tog det mer än två timmar att bara plocka undan.

Så här ser lägenheten ut just nu, imon får jag damma


En sak jag märkte nyss är att jag har så jävla mycket plastkasse att jag inte har plats att lägga de någonstans. Så för en stund sedan kom jag på vad jag kan göra för att få plats med alla dessa plastkasse och det är att VIKA de haha. Det tar ju då mindre plats.


Ska nu bara chilla vid TV och se på Real Madrids match som börja snart. Har inget gott att äta, kanske borde gå ner och köpa? Nä, skit samma. Jag lever :). Aja, vi hörs senare ikväll!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Haha, många plastkassar här hemma också ;)



sv. Höhö, en bit från sundsvall är det, 6 timmars bilande norrut därifrån =)

3 R I T A ♥:

skriven

Fin lägenhet!



Svar: det var så lite så, det var bara sanningen :) Härligt! Jodå, det är bra med mig annars, hur är det själv då?

5 v e v v e:

skriven

fin och intressant blogg!

7 sv::

skriven

va bra!:)

helgen har varit bättre än förväntat:)

sj?

9 eellaaa:

skriven

Du har en riktigt härlig blogg :D

Kommer följa den :)

11 Ellen (ellerenellen.blogg.se):

skriven

Inte? Det som är så himla praktiskt :D Hoppas du tittar in lite då och då i alla fall!

13 ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.:

skriven

bra det =)

15 kittymon:

skriven

Man önskar ju att man hade nått lite städtroll som kunde dyka fram när det behövdes men man får snällt och vänligt göra det själv. Om man inte är politiker för dom har städhjälp.

17 angelica:

skriven

Hahaha du viker påsarna precis som jag gör xD Coolt ju ^^



SV: Nää kanske inte men nu har du ju städat klart i alla fall ;)



Hehe jasså, helt nu plötsligt får jag klaga men inte annars när jag vill klaga :o xD haha

19 Josefine´s life!:

skriven

men hur gick tentan du pluggade på så länge?:)

21 Emelie:

skriven

SV: Haha, inga problem!

Jodå, det är rätt okej.

Själv?

:)

2 Anonym

skriven

Haha smart att vika dom!

Din design passar till din inriktning och roligt att du vill bli sjuksköterska, fin blogg:)

4 R I T A ♥

skriven

Smart det där med plastkassarna förresten, haha!

6 ellinor

skriven

Hejhej ! :) Haha det första jag kom och tänka på när jag klickade in på din blogg var ungefär såhär " gud vad cool, måste bara se vad det här är för nån kille.. " Du verkar sjukt modig & målmedveten ! :) Grym blogg.. Följ gärna min & ha det bra ! Kram

8 C A R R O O O <3

skriven

Varsegod !

Men googla på kameran så kan du leta fram fakta och info om den :)



Lycka till !

10 Karin

skriven

Häftig blogg!



Har du haft en bra dag?



Kramar^^

12 Sofie

skriven

sv: goodie ;p



asså njaae det har vart en seg söndag, dudå?;)

14 jenny

skriven

det är bara bra, ska vi följa varann på BL?:)

16 Belinda

skriven

Kommer verkligen följa din blogg !

Jo de är bara bra me mig :) , sj?

18 issa - rappare och låtskrivare

skriven

sv: låter jätte spännande! hur lång tid tar den kursen? =)

20 Marcela

skriven

Kul att du hittade min blogg.



Tycker det är coolt med en kille som pluggar sjuksköterska och att du har denna blogg! Designen passar verkligen. Keep it up, man!

22 Meriem yaao .

skriven

Åh, så gör jag med påsar med. Blir alltid en massa ju!

Jo jag har faktiskt varit inne ett par gånger förut, aldrig kommenterat bara :) Du skriver intressant och du verkar grymt målmedveten, gilla! :D