Fittja

Allmänt
God morgon! Vaknade för en stund sedan och sov rätt bra inatt förutom att jag vaknade en snabbis vid 3 tiden och visste inte vart jag var haha. Men tillslut kom man ju på att man är i Stockholm.

Idag skiner solen och det är jag verkligen glad över, tur att snön från Sundsval inte följde med hit. Vill inte ha snö längre utan det är sol jag och ni alla vill ha eller hur? Det har alltså snöat jävligt mycket i år, helt sjukt :S. Alla saknade snön till julen när den väl kom så försvann det aldrig och alla började klaga om att de inte vill ha kvar snön. Tips till er, sakna inte snön nästa år!

Här får ni två bilder på Fittja :)



Idag har inte planerat något än utan det blir säkert en dag då jag ska passa på att träffa alla nära och kära. Blir mycket springade hit och dit, att man ska behöva träffa alla :P. Men så är det med mitt liv haha. Blir kanske en fika på stan, man vet aldrig. Telefonen kan ringa när som helst nu, det har det gjort i nästan varje timme.

Måste ringa ett viktigt samtal idag, har ju funderat på att bli sjukvårdare för Sundsvall och nu när de söker en så ska jag passa på att söka till de. SÅ jag ska ringa till tränaren idag och lär ju se om jag får jobbet eller inte haha. Blir lite roligt att göra nåt annat mer än att bara sitta hemma och plugga :P.

Ja ni, ska äta nu så vi får höras senare. Sköt om er, ciaoo!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 SARAH - You can't fix stupid:

skriven

sv: haha ja. du förlorar ingenting om du städar själv ;)

3 Soffi:

skriven

sv: Jo tack, det är bara bra :)



Din blogg är cool! :D

5 MichelleS:

skriven

Sv: Det var en bra fråga. Jag har velat bli frisör sedan jag var liten och jag vill det ännu. Men ingen här i Jokkmokk kan ta emot mig som lärling som frisör och då måste jag isåfall flytta för det och det vill jag inte.



Så det blir väl att jobba inom handel som jag gör nu :)

7 Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!:

skriven

Hej, det är bra med mig tack! behövdes en ledig dag. Hur är det själv? jodå din blogg är jätte fin, är det kul att plugga till abmulanssjuksköterska?



Själv är jag uska/msk sedan sju år sen tillbaka och trivs som fisken i vattnet.. vore det dock inte för att jag har svårt med matte så hade jag pluggat till ambulansjuksköterska jag med! helt klart! :)

9 v e v v e:

skriven

sv; ja än så länge har dagen varit bra ;)



själv då? =D

11 nesrin:

skriven

jag har haft en super rolig dag sjda:D??

13 angelica:

skriven

Sv: Ja, vad bra att du tog med solen och inte regn då xD



Jo, jag jobbar på det ;)

Du kmr klara tentan i alla fall :)



Jaha okej, jag som tittade som en galning på deras hemsida på internet men inte hittade nåt xD Haha nää skoja ^^

15 malin:

skriven

okej, vad trevligt. vart bor dudå?

17 Anonym:

skriven

ja ;)

vart bor du då?

19 erika:

skriven

sv; tack för att du tyckte headern blev bra, är inte så jätte grym på bloggdesign men man lär sig mer om man tränar ;) jooo, skönt med lugna dagar, ha en fortsatt trevlig dag!

21 Malin:

skriven

Fin blogg

23 firat b:

skriven

ferhat kan du skicka den där första bilden tack?

2 TVILLINGARNA

skriven

ah har en vän som oxå pluggar till sjuksköterska, mysket häftigt =)

4 Pania

skriven

sv; Jotack bra här :) sj?



Jadu, svårt att säga när jag inte följer bloggen :/

6 Lollo

skriven

Jo det är bra med mig, med dig då?



Följer inte bloggen, men den verkar vara okej. ;)

8 Emma

skriven

Med mig är det bara bra, tack! :-) Hur är det med dig själv? Din blogg är snygg iallafall, har inte läst så mycket än. Men ska göra det!

10 madeleine

skriven

sv: haha men självklart! :P

12 Patricia

skriven

Hej du hade kommenterat min blogg :) jo allt är bara bra med mig, hur är det själv. Tycker att din blogg är häftig :P

14 natta

skriven

jaha så där bor du :)

16 W

skriven

ja det är bra med mig :) hur är det själv?



fin blogg!

18 Rebecca

skriven

Åh det är så kul när killar bloggar! Keep on!:D

20 MLI

skriven

jadå jag har fått en bra start på veckan, ganska mycket plugg bara :/ dudå? :)

22 kittymon

skriven

Ja det är ett jäkla stressande i sthlm. Men jag håller mig ifrån det. Skulle inte kunna bo nånannanstans

24 Angelica

skriven

Allt är bara bra :) hur är det själv då?