Vad tycker NI?

Allmänt
Nu har jag äntligen tvättat klart, det var inte så mycket kläder som tur men det var ändå jobbigt haha. Snart måste jag börja städa men jag orkar inte riktigt, vill helst sova nå timma för jag somnade klockan två eller nej, det var då tiden ändrades till sommartid. Då var klockan 3, sju timmar senare var jag tvungen att vakna för att tvätta. Men men, vi får se hur det blir :).

Ser att det är otrolig många nya läsare här och jag säger bara välkomna och hoppas ni stannar kvar här. De senaste veckorna har jag itne skrivit så intressanta eller roliga inlägg pga att jag har haft stora tentor att jag inte har haft tid för bloggen. Men nu är jag tillbaka och kommer skriva mina vanliga, intressanta och roliga inlägg :).

På tal om de nya läsarna och gamla:

Vad tycker ni om bloggen? Designen? Vad mer borde jag skriva om? Ja, skriv helt enkelt det bästa och det dåliga med bloggen. Det är ju ni som läser och jag skriver, så kom igen nu. KOMMENTERA!


Bilden åt vänster är några månader gammal och bilden åt höger tog jag förra året, när jag gick första terminen :P

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 SARAH - You can't fix stupid:

skriven

sv: ja visst langa den bara ;) hahaha

3 kitty ♥:

skriven

Du pluggar ju till skjuksköterska ? Vill du blir läkare sen eller "nöjer" du dig med att vara sjuksköterska ?



Kram

5 Elin:

skriven

Jag tycker din design är cool och annorlunda! :D

Kul att de finns manliga bloggare också, finns för lite av de. du är duktig!

7 linnea:

skriven

Otroligt snygg design, och en underbar blogg!



rösta gärna på mitt bikinitävlingsbidrag i min blogg!

9 Emma:

skriven

Jag deltog inte i Earth Hour, jag är alldeles för beroende av TV och dator för det.



Men jag tycker att din bloggs design är störtskön.

Framför allt med tanke på att du står med en docka i famnen.

11 hanna:

skriven

nee vi gjorde ej det, om inte det räknas att vi var ej hemma så det var i och för sig släkt i lägenheten :P haha

13 Linda-Marie:

skriven

Sv Nej jag har tyvärr inte hört om kameran, men samsung brukar vara bra ;) Snygg blogg! :)

15 My:

skriven

hej hej, allt bra med dig idag? :)

17 malin:

skriven

Hejhej, nej jag har aldrig kolla din blogg, men det första jag tänker på när jag kolla in din blogg var nog designen mest för den utstrålar verkligen vad du jobbar/studerar med =) kolla design är det iaf =)

19 Rixi:

skriven

Först å främst så får du bonus poäng för att du drar upp statistiken ang manliga bloggare! De vill vi ha mer av! Ja gillar din design men det är nått jag saknar..! Har funderat på det ett tag men kan inte sätta fingret på vad det är.. Men överlag är det en snygg blogg du har! Å bilder är alltid ett plus =)

21 jonna:

skriven

jahh han har skrivit i min blogg

23 desiree !:

skriven

hej!

mycket härlig blogg.

Hoppas att du kikar in på min, kanske slänger en kommentar...? Om du gillar min blogg, följ den gärna via bloglovin :D Ha en fortsatt bra dag.

25 Jasmin - livet i mina fotspår!:

skriven

sv; faktiskt så har jag flyttat från fittja, bor i tumba :) men fittja är nice, saknar det stället faktiskt!

27 natta:

skriven

ne vet inte varför ja e så rädd för nålar får panik bara ja tänker på att vaccineras eller ta blodprov så mig behöver du inte fråga om jag tog vaccinet mot svinis.. hehe

29 t. (v:

skriven

jag har tyvärr inte varit läst din blogg tidigare men jag tycker det är ett stort plus att du är en manlig bloggare eftersom det inte är jättevanligt. och din design skiljer sig från så många andra så den är superfin och det är väldigt roligt att du har många bilder i dina inlägg.

ha det bra(.

31 Doktor Glas:

skriven

Gillar designen! Och härligt med någon som inte bara skriver om mode... ;) Keep up the good work!

33 Cornelia:

skriven

Riktigt cool blogg!

Du verkar målmedveten och duktig på det du gör, och det tycker jag efter några inlägg jag läst.. Lycka till på vägen mot sjuksköterska!

Kram! :)

35 Sofie- Ännu en Blondin:

skriven

JÄttefin blogg!:) designen passar in på dig bra.



allt bra annars då?

37 linda:

skriven

måste bara säga att din blogg va riktigt fin! och rolig att läsa! =) /linda

kika gärna in och följ min blogg!

39 Elin:

skriven

jag tycker att din blogg är asgrym, men designen kanske kan ändras ;) Eller? Inget elakt menat :)

41 sv::

skriven

yes!, jodå allting är faktist helt okej:) sjdå?

43 Ellen (ellerenellen.blogg.se):

skriven

Ovanlig inriktning på bloggen faktiskt, himla intressant :)



Tack så mycket för din kommentar! Det värmer :) Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

45 Nilla:

skriven

Du har en ursnygg bloggsida!

Vad gäller nedsläckningen igår, så släckte vi alla lampor, men då blev vi så trötta, att vi lade oss strax efter kl. 21! Och det var lördagkväll :))

47 Pupapandan:

skriven

Tjena, förlåt att jag inte kommenterat tidigare. Du hade kommenterat på min blogg och frågat om jag kunde göra det på din på inlägget Vad tycker NI? Jag tycker designen är väldigt cool.

2 angelica

skriven

SV: Haha I know :D Man blir på världens danshumör ju :D



Haha vadå ursäkter? I just tell you the truth! Hehe nu har vi tydligen inget varmvatten heller ^^:o

4 Emelie

skriven

SV: För det första tycker jag det är jättekul att du är en manlig bloggare, plus i kanten på det. Senare så gillar jag din annorlunda design och att du har många bilder i dina inlägg så att man får en bättre inblick i vad du gör och på så sätt blir din blogg blir roligare att läsa :)

6 sara

skriven

jag tyckte designen var frän :P

8 Ebba

skriven

Jag tycker din blogg är jättefin, häftig liksom! =)

10 MichelleS

skriven

Okej. Roligt att veta hur folk utifrån hittar min blogg :)



Tycker din design är bra och roligt att det kommer mer och mer manliga bloggare. Roligt att se hur killar skriver och allt annat.



Vad tycker du om min då? Kanske inte kollat in den sååå djupt, men men :p

12 Pjoltas

skriven

Jag tycker din blogg verkar vara som vilken blogg som helst. Snygg och clean design. Hoppas du får många läsare.

=)

14 Anonym

skriven

jag tycker bloggen är bra som den är :) allt väl med dig?

16 Anonym

skriven

sv; hej! nej,har aldrig varit inne här förut och vad roligt att du hittade till mig!=)

jag tycker själva designen var sjukt bra! den är liksom så verklig på något sätt! as bra!:D

sen vet jag inte riktigt vad du skriver om men jag antar att det är om din vardag och din utbildning vilket jag tycker är helt enkelt bra saker att skriva om! :)

18 matildac

skriven

rösta på min bikini http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=7JITvPs0m0WWRgOS38Pf1ksH#bikiniGallery

20 Sofie

skriven

Din blogg verkar vara en aning ovanlig ja! ;p

Men intressan. Och lite läskig! hahah, nemen sprutor sisådär hehe :)

22 löölln

skriven

jag tycker att det verkligen syns att du pluggar till sjuksköterska på din design, och den var skitsnygg:)

24 eliin

skriven

det jag tycker om denna blogg, första jag tänker är bara Shiet vad cool blogg!

haha =)

designen var jättefin =)

26 ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

skriven

Glömt att ändra fram klockan en timme i dag?

28 PeterDeluxe

skriven

Hejsan jag har vart inne på din blogg förut men det var ett tag sedan gillar den nya designen keep on rocking =)

30 R I T A

skriven

Jag har aldrig varit inne på din blogg förut så jag lämnar gärna min första åsikt! Jag tycker din blogg är intressant vid första anblicken, det är väldigt häftigt/intressant att du studerar till sjuksköterska och det vill nog många läsa om! Sen är det en annan lite mindre grej som är kul och det är att man kan se hur många som är inne på bloggen samtidigt, det brukar man inte kunna göra =) Bra blogg, tycker jag! Lite tråkig design bara kanske, men den är häftig på nått sätt.

32 Belinda

skriven

Riktigt snygg design och det är roligt med en manlig bloggare :)

Är ju kul att se en blogg som anorlunda och handlar om nåt annat än bara mode :P

/ Belinda

34 IvI

skriven

Jag gillar din design starkt mycket!

36 JOLINA

skriven

Sv: Den första tanken som dök upp i mitt huvud när jag kom in här var; Oh en kille! Kul :D. Sen fick jag syn på den coola designen och allt annat snyggt! Du har en riktigt snygg design! Gör du den själv? :)

Då kan ju ja fråga om vad du tycker om min blogg också? haha

38 e

skriven

sv: hm, designen tilltalar inte mig och jag vill inte heller läsa bloggen på grund av att jag har en sjukdom och har spenderat stora delar av de senaste 2 åren på sjukhus. jag assosierar designen osv med sjukhus och för mig är det inget positvit. Tyvärr!

40 nesrin

skriven

din blogg e cool :D:D!

42 Caroline

skriven

Hej, det var en trevlig blogg måste jag säga. Designen var rätt ball i och med att du pluggar till sjuksköterska, passade rätt bra liksom. Och sen att du lägger upp bilder på det du gör, gör läsningen en gnutta roligare också. En trevlig blogg måste jag säga. Vad tycker du om min, kanske man kan fråga? Är rätt ny så kan ju vara intressant. hare bra.

44 anna

skriven

du kan ju börja med att sluta skriva "haha" och ta bort alla ":)"

46 Matilda

skriven

din blogg verkar annurlunda, och rolig !